Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSládková, Dominika
dc.contributor.authorBláhová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:46Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:46Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32208
dc.description.abstractTato diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. Část teoretickou, která je zaměřena na definici a historický vývoj hry z pohledu její role a pozice v rámci pedagogiky a část praktickou, kterou je autorská verze hry Pexeso. Hra jako fenomén, její funkce a význam v rámci výchovně-edukačního procesu na úrovni základního vzdělávání, je v této diplomové práci zevrubně analyzována s konkrétním zaměřením na výtvarnou výchovu. Hra Pexeso je aplikována s výrazným didaktickým akcentem, jehož cílem je souhrnné zprostředkování obsahu výtvarné výchovy žákům, se specializací na plošné výtvarné vyjádření. Součástí této práce je detailní popis procesu využití didaktické pomůcky při výuce a její obrazová dokumentace.cze
dc.format86+13 stran (175 835 znaků)
dc.format86+13 stran (175 835 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthracze
dc.subjectdidaktická pomůckacze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectpexesocze
dc.subjectgameeng
dc.subjectdidactic tooleng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectart educationeng
dc.subjectmemory gameeng
dc.titlePexeso - hra jako didaktická pomůcka pro výtvarnou výchovu na ZŠ a ZUŠcze
dc.title.alternativeMemory game - the game like didactic tool in the process of education of visual art on the level of the primary schools and the primary art schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34205
dc.description.abstract-translatedThis master thesis consists of two basic parts. The theoretical part which focuses on the definition and historical evolution of games from the point of view of their function in the process of pedagogy, and the practical part which is Memory game, created by the author. Games as a phenomenon, and their functions and importance within the context of the educational process at the level of elementary education, with a particular focus on art education are analysed in this master thesis. The developed Memory game by the author has a strong didactic accent, the goal of which is to mediate the area of visual art to students. The last part of this master thesis is a detailed description of the process of using the developed didactic tool during teaching and its graphical documentation.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství výtvarné výchovy pro základní umělecké školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam