Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorHonzíková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:59Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:59Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32228
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Průzkum čtenářské úrovně žáků v jednotlivých etapách čtenářských dovedností se zabývá aktuálními problémy ve výuce prvopočátečního čtení v 1. ročnících ZŠ. Práce obsahuje část teoretickou a část výzkumnou. V teoretické části práce jsou charakterizovány historické a současné metody ve čtení. Dále jsou popsány základní druhy a znaky čtení, chyby a nedostatky ve čtení a jejich příčiny. Také je nastíněna problematika diagnostiky čtení na 1. stupni ZŠ. Výzkumná část je orientována na průzkum čtenářské úrovně žáků 1. tříd ZŠ. Na základě diagnostických prověrek byla analyzována úroveň čtenářských dovedností žáků při výuce čtení metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou.cze
dc.format100 s.
dc.format100 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePrůzkum čtenářské úrovně žáků v jednotlivých etapách čtenářských dovednostícze
dc.title.alternativeSurvey of the pupils' reading level in various stages of reading skillseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35975
dc.description.abstract-translatedThe thesis titled Survey of the pupils' reading level in various stages of reading skills deals with current issues in teaching primordial reading in the first years of primary school. The thesis contains a theoretical part and a research part. In the theoretical part are characterized historical and current methods of reading. The main types and quality of reading, errors and deficiencies in reading and their causes are described in the part too. It also deals with the problems of diagnostics reading at the first class of primary school . The research part is focused on the exploration of reading levels of pupils in the first grade of elementary school . Pupils' level of reading skills in teaching reading was analyzed by using analytic-synthetic method and genetic method based on the diagnostic screening.eng
dc.date.accepted2015-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýtvarná výchova pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam