dc.contributor.advisor | Mrkvičková, Iva | |
dc.contributor.author | Šmikmátorová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:40:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:40:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32234 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce na téma Doporučená četba na prvním stupni základní školy je zaměřena na zmapování dnešní situace doporučené četby. Teoretická část se zabývá charakteristikou a vymezením základních pojmů tohoto tématu, tedy čtenářem, dětským čtenářstvím, čtenářskou gramotností a mimočítankovou a doporučenou četbou. Výzkum je zaměřen na učitele prvního stupně základních škol a je založen na dotazníkovém šetření. Cílem výzkumu je zjištění, jaké postavení má v současné době doporučená četba na prvním stupni základní školy, zda je zadávána a jak ji učitelé organizují. | cze |
dc.format | 87 s. (133 086 znaků) | |
dc.format | 87 s. (133 086 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | čtenář | cze |
dc.subject | četba | cze |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | mimočítanková a doporučená četba | cze |
dc.subject | the reader | eng |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | reading literacy | eng |
dc.subject | extra reading - book | eng |
dc.subject | recommended reading | eng |
dc.title | Doporučená četba na prvním stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Recommended reading in the Czech language at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36010 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the topic of "Recommended reading in the Czech language at primary school", it tries to summarize the position of the recommended reading nowadays. The theoretical part of the thesis focuses on characteristics and definition of the essential notions of this problematic, such as the reader, children´s reading, reading literacy and extra reading-book and recommended reading. The research is focused on primary teachers and it is based on the survey. The survey aim is to find out the position of recommended reading at primary school, whether it is assigned and how do the teachers organize that. | eng |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výtvarná výchova pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |