Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChodura, Radko
dc.contributor.authorŠuchmanová, Karolína
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:05Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:05Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32237
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjištění vztahu žáků staršího školního věku k sakrální architektuře. Teoretická část obsahuje literární komparaci dostupných pramenů vztahující se ke gotické a barokní architektuře. Také se věnuji psychologickému popisu pubescenta a jeho charakteristice z emocionálního a sociálního hlediska. V praktické části jsem zpracovala kvantitativní výzkum, který se zabýval tím, jaké mají žáci znalosti a vědomosti o barokní a gotické architektuře a o památkách ve svém okolí. Výzkum proběhl u žáků šestých a devátých tříd základních škol formou dotazníkového šetření.cze
dc.format86 s. (123 000 znaků).
dc.format86 s. (123 000 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbarokocze
dc.subjectgotikacze
dc.subjectarchitekturacze
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectbaroqueeng
dc.subjectgothiceng
dc.subjectarchitectureeng
dc.subjectpubescenceeng
dc.subjectresearcheng
dc.titleVztah dítěte staršího školního věku ke konkrétní sakrální architektuřecze
dc.title.alternativeThe older school-age child's relationship to the particular sacral architectureeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36022
dc.description.abstract-translatedThe objective of this thesis are the findings of the older school-age pupils´ relationships to the sacral architecture. The theoretical part contains the literary comparison of the available sources related to the gothic and baroque architecture. I dedicate to the psychological description of the pubescent and characterization of the emotional and social aspects, too. I elaborated the quantitative research which was engaged in pupils´ knowledge and understanding of the baroque and gothic architecture and monuments in their area in the practical part. The research was realized by means of the questionnaire inquiry among pupils of 6th and 9th grades of primary schools.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVVn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLorenc, Josef


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam