dc.contributor.advisor | Chodura, Radko | |
dc.contributor.author | Šuchmanová, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:40:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:40:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32237 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je zjištění vztahu žáků staršího školního věku k sakrální architektuře. Teoretická část obsahuje literární komparaci dostupných pramenů vztahující se ke gotické a barokní architektuře. Také se věnuji psychologickému popisu pubescenta a jeho charakteristice z emocionálního a sociálního hlediska. V praktické části jsem zpracovala kvantitativní výzkum, který se zabýval tím, jaké mají žáci znalosti a vědomosti o barokní a gotické architektuře a o památkách ve svém okolí. Výzkum proběhl u žáků šestých a devátých tříd základních škol formou dotazníkového šetření. | cze |
dc.format | 86 s. (123 000 znaků). | |
dc.format | 86 s. (123 000 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | baroko | cze |
dc.subject | gotika | cze |
dc.subject | architektura | cze |
dc.subject | pubescence | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | baroque | eng |
dc.subject | gothic | eng |
dc.subject | architecture | eng |
dc.subject | pubescence | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.title | Vztah dítěte staršího školního věku ke konkrétní sakrální architektuře | cze |
dc.title.alternative | The older school-age child's relationship to the particular sacral architecture | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36022 | |
dc.description.abstract-translated | The objective of this thesis are the findings of the older school-age pupils´ relationships to the sacral architecture. The theoretical part contains the literary comparison of the available sources related to the gothic and baroque architecture. I dedicate to the psychological description of the pubescent and characterization of the emotional and social aspects, too. I elaborated the quantitative research which was engaged in pupils´ knowledge and understanding of the baroque and gothic architecture and monuments in their area in the practical part. The research was realized by means of the questionnaire inquiry among pupils of 6th and 9th grades of primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | VVn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lorenc, Josef | |