Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorKőlblová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:08Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:08Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32240
dc.description.abstractCílem práce je zaměřit se na zmapování role výchovného poradce na ZŠ. V teoretické části je práce směřována na vymezení jeho úkolů a pravomocí na základě dostupné odborné literatury. Dále také vymezení podmínek, které musí splňovat pedagog, který činnost výchovného poradce vykonává. Dalším tématem je spolupráce se zákonnými zástupci žáků a také s organizacemi, které se zabývají poradenstvím. Praktická část se soustředí na šest konkrétních výchovných poradců na základních školách v Českých Budějovicích a na Vysočině. Výzkum je tvořen rozhovory s nimi a sleduje jejich pracovní náplň, nejčastější témata a potíže, s nimiž se potýkají.cze
dc.format87 s. (155 495 znaků)
dc.format87 s. (155 495 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovný poradcecze
dc.subjectporadenstvícze
dc.subjectžákcze
dc.subjectpodmínky vzdělánícze
dc.subjectproblémy v chovánícze
dc.subjectproblémy s učenímcze
dc.subjectkariérové poradenstvícze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectškolnícze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectpedagogical consultanteng
dc.subjectconsultingeng
dc.subjectpupileng
dc.subjecteducational requirementseng
dc.subjectbehavioural problemseng
dc.subjecteducational problemseng
dc.subjectcareer consultingeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectdialogueeng
dc.titleVýchovné poradenstvícze
dc.title.alternativeEducational consultancyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36038
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to present the roles of the pedagogical consultant at primary school. The theoretical part is focused on specification of the consultant´s duties and powers according to the specialized literature. Furthermore, it concerns the specification of requirements, which the teacher should meet in order to be a pedagogical consultant. Next topic is the cooperation with the legal representatives of pupils and with organizations dealing with consulting. The practical part follows up six pedagogical consultants at primary schools in České Budějovice and Vysočina. The research consists of the dialogues with them and it studies their job duties, the most common topics and difficulties they are faced to.eng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠtefánková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam