dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Kőlblová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:40:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:40:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32240 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zaměřit se na zmapování role výchovného poradce na ZŠ. V teoretické části je práce směřována na vymezení jeho úkolů a pravomocí na základě dostupné odborné literatury. Dále také vymezení podmínek, které musí splňovat pedagog, který činnost výchovného poradce vykonává. Dalším tématem je spolupráce se zákonnými zástupci žáků a také s organizacemi, které se zabývají poradenstvím.
Praktická část se soustředí na šest konkrétních výchovných poradců na základních školách v Českých Budějovicích a na Vysočině. Výzkum je tvořen rozhovory s nimi a sleduje jejich pracovní náplň, nejčastější témata a potíže, s nimiž se potýkají. | cze |
dc.format | 87 s. (155 495 znaků) | |
dc.format | 87 s. (155 495 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchovný poradce | cze |
dc.subject | poradenství | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | podmínky vzdělání | cze |
dc.subject | problémy v chování | cze |
dc.subject | problémy s učením | cze |
dc.subject | kariérové poradenství | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | školní | cze |
dc.subject | rozhovor | cze |
dc.subject | pedagogical consultant | eng |
dc.subject | consulting | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | educational requirements | eng |
dc.subject | behavioural problems | eng |
dc.subject | educational problems | eng |
dc.subject | career consulting | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | dialogue | eng |
dc.title | Výchovné poradenství | cze |
dc.title.alternative | Educational consultancy | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36038 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to present the roles of the pedagogical consultant at primary school. The theoretical part is focused on specification of the consultant´s duties and powers according to the specialized literature. Furthermore, it concerns the specification of requirements, which the teacher should meet in order to be a pedagogical consultant. Next topic is the cooperation with the legal representatives of pupils and with organizations dealing with consulting.
The practical part follows up six pedagogical consultants at primary schools in České Budějovice and Vysočina. The research consists of the dialogues with them and it studies their job duties, the most common topics and difficulties they are faced to. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Štefánková, Zuzana | |