Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorKroniková, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:14Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:14Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32248
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Cílem teoretické části je na základě odborné literatury popsat přínos diktátů pro rozvoj psaní a poslechu v anglickém jazyce. Teoretická část se rovněž zabývá tím, jak je diktát ve vztahu k dovednosti psaní a poslechu reflektován v Rámcovém vzdělávacím programu a Školním vzdělávacím programu. Výstupem práce je výzkumný projekt, jehož cílem je realizovat několik vyučovacích hodin zaměřených na diktáty v angličtině se zaměřením na rozvoj poslechu a psaní. Všechny vyučovací hodiny jsou v této části diplomové práce podrobně popsány. Do praktické části je zahrnut i dotazník, který má za cíl zjistit oblíbenost diktátů u žáků a učitelů a možnosti jejich využití při hodinách anglického jazyka.cze
dc.format110 s. (175 247 znaků)
dc.format110 s. (175 247 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTradiční diktátcze
dc.subjectalternativní diktátcze
dc.subjectdovednosti poslechucze
dc.subjectdovednosti psanícze
dc.subjectRámcový vzdělávací programcze
dc.subjectŠkolní vzdělávací program.cze
dc.subjectTraditional Dictationeng
dc.subjectPartial Dictationeng
dc.subjectListening Skilleng
dc.subjectWriting Skilleng
dc.subjectFramework Educational Programmeeng
dc.subjectSchool Educational Programme.eng
dc.titleVyužití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeUsing dictation to develop listening and writing skills in English language classes at the lower secondary leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36076
dc.description.abstract-translatedThe topic of this diploma thesis is Using dictation to develop listening and writing skills in English language classes at the lower secondary level. The aim of the theoretical part is to describe dictation and its contribution to the development of listening and writing skills in English language classes. This part of the thesis also deals with how dictation, listening and writing skills are reflected in the Framework Educational Programme and School Educational Programme. The practical part is based on a project whose goal is to teach a few English lessons based on dictation. A detailed description of each particular lesson is presented in this part. Questionnaires are used to find out the popularity of dictation among pupils and teachers and the frequency of their use in English language classes.eng
dc.date.accepted2015-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-FJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam