Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorReifová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:15Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:15Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32250
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vysokoškolské studium z pohledu začínajícího učitele. Teoretická část se zabývá začínajícími učiteli u nás i v zahraničí. Dále problémy, kterými začínající učitelé prochází a v neposlední řadě i charakteristikou těchto problémů. Praktická část prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak pohlížejí začínající učitelé na své vysokoškolské studium oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol. Respondenti uvedli za nejčastější problémy kázeň žáků a rozvržení učiva během hodiny.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvysokoškolské studiumcze
dc.subjectpregraduální přípravacze
dc.subjectzačínající učitelcze
dc.subjectuvádějící učitelcze
dc.subjectproblémy začínajících učitelůcze
dc.subjectuniversity studieseng
dc.subjectundergraduate preparationeng
dc.subjectbeginning teachereng
dc.subjectstating teachereng
dc.subjectproblems of beginning teacherseng
dc.titleVysokoškolské studium oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol z pohledu začínajícího učitelecze
dc.title.alternativeUniversity studies of primary school teaching from novice teacher point of view.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36085
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on university studies from the point of view of a beginning teachers both here in The Czech Republic and aboard. It also deals with problems the beginning teachers encounter and finally with characteristic of some problems. The practical part presents outcomes of qualitative research survey. Its aim was to find out how beginning teachers view their university studies, field of study Teaching for the 1.st stage of basic schools. Respondents reported the most common problems discipline of pupil and scheduling of schoolwork during a lesson.eng
dc.date.accepted2015-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam