Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDitrich, Tomáš
dc.contributor.authorJelínková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:27Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:27Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32265
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je tedy zodpovědět na otázku, jaké informace z oblasti ekologie pokládají vědci (aktivně bádající v ekologických oborech) za důležité a podstatné pro absolventy různých stupňů škol. Podařilo se získat odpovědi celkem 31 vědců. Pro absolventa ZŠ vědci považují za důležité a podstatné oblasti zabývající se úvodem do ekologie, zdroji organismů, biomy, vodními ekosystémy, dalšími interakcemi a tokem energie a hmoty ekosystémech. Pro absolventa SŠ vědci shledávají za důležité oblasti o zdrojích organismů, biomech, dalších interakcích a toku energie a hmoty v ekosystémech. Pro maturanta z biologie byly shledány za důležité oblasti týkající se ekologických faktorů, úvodu do ekologie, zdrojů a dalších interakcí.cze
dc.format136 s.
dc.format136 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectekologiecze
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectučivocze
dc.subjectvědeccze
dc.subjectznalosti ekologiecze
dc.subjectEcologyeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectteaching contenteng
dc.subjectscientisteng
dc.subjectknowledge of ecologyeng
dc.titlePhled aktivních ekologů - vědců na obsah učiva ekologiecze
dc.title.alternativeThe active ecologist's scientist's point of view on the content of ecological curriculumeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36156
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this diploma thesis is to answer the question: What information do the scientists (who are actively researching in various areas of ecology) consider as the most important for the students from different school grades? We gathered answers from 31 scientists. For graduates of elementary school the scientists consider very important and fundamental the areas which deal with introduction to ecology, resources of organism, biomes, aquatic ecosystems, other interactions and flow of energy and matter in ecosystems. For High School graduates, scientists find important the area of resources of organism, biomes and other interactions, flow of energy and matter in ecosystems. For students who passed the High School leaving exams in biology the areas they consider as most important ecological factors, introduction to ecology, resources of organisms and other interactions.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřn-Chncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePapáček, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam