Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorHovorková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:41:16Z
dc.date.available2021-12-08T09:41:16Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32314
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí s nadáním na běžných základních školách. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmů schopnost, talent, nadání a dále jeho druhům, modelům a charakteristikám nadaného dítěte. Kromě toho je také zaměřena na vyučovací metody a formy vzdělávání nejen v České republice, ale i v zahraničí. Na závěr uvádí instituce zabývající se dětmi s mimořádným nadáním. Praktická část je zaměřena na výzkum. Jeho hlavním účelem bylo získat informace o vzdělávání a práci s nadanými žáky na základních školách z pohledu učitelů. Ke zjištění bylo zvoleno dotazníkové šetření, které proběhlo na 31 základních školách. Výsledky z tohoto šetření jsou popsány v práci.cze
dc.format75 s., 24 s. příloh
dc.format75 s., 24 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnadánícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjecttalentcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectgifteng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecttalenteng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectteacherseng
dc.titleVzdělávání nadaných žákůcze
dc.title.alternativeEducation of gifted pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39650
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the education of gifted scholars in primary schools. The theoretical part explains the terms like ability, talent, gift and its kinds, models and characteristics of a gifted pupils. Additionally, it is also focused on methods of teaching and forms of education in the Czech Republic and also abroad. Finally names institutions dealing with gifted children. The practical part is focused on the survey. The main purpose of it was to get information about education and work with gifted scholars in primary schools from the perspective of teachers. To find these data was chosen questionnaire survey. This was done on 31 primary schools. The results of this survey are described in the thesis.eng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJošt, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam