dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Tůmová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:41:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:41:21Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32319 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá klimatem školní třídy. Jejím cílem je změřit a porovnat klima školní třídy na vybraných jihočeských základních školách a gymnáziích. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a jsou zde vymezeny základní pojmy vztahující se ke klimatu školní třídy. Zabývá se školní třídou jako sociální skupinou, pozicemi žáků ve skupině, základními aktéry i determinanty klimatu, vývojovou fází dospívání, ve které se dotazovaní žáci nacházejí, rozdílem mezi základní školou a gymnáziem i možnostmi měření klimatu školní třídy. Ve druhé části, která je pro tuto práci stěžejní, jsou vymezeny cíle, předpoklady a metody výzkumu. V závěru práce jsou uvedeny výsledky měření, jejich interpretace a ověření stanovených předpokladů. | cze |
dc.format | 121 s. (150 666 znaků) | |
dc.format | 121 s. (150 666 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klima školní třídy | cze |
dc.subject | školní třída | cze |
dc.subject | klima školy | cze |
dc.subject | aktéři klimatu | cze |
dc.subject | metoda CES | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | rodiče. | cze |
dc.subject | Classroom climate in | eng |
dc.subject | classroom | eng |
dc.subject | school climate | eng |
dc.subject | climate activists | eng |
dc.subject | CES method | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | parent. | eng |
dc.title | Klima školní třídy | cze |
dc.title.alternative | The classroom climate | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40134 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with the classroom climate. The aim is to measure and compare the classroom climate at chosen South Bohemian primary and secondary schools. The work consists of two parts. The first part is theoretical and deals with the basic concepts related to the classroom climate. It deals with the school class as a social group, the position of students in the group, key players and climate determinants as well as with the developmental stages of adolescence, also with the differences between elementary and secondary grammar schools and the possibilities of measuring classroom climate. The second part, which is the fundamental for this work, defines the objectives, assumptions and research methods. In conclusion, the measurement results, their interpretation and verification of assumptions are set. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prokešová, Ludmila | |