Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorTůmová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T09:41:21Z
dc.date.available2021-12-08T09:41:21Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32319
dc.description.abstractTato práce se zabývá klimatem školní třídy. Jejím cílem je změřit a porovnat klima školní třídy na vybraných jihočeských základních školách a gymnáziích. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a jsou zde vymezeny základní pojmy vztahující se ke klimatu školní třídy. Zabývá se školní třídou jako sociální skupinou, pozicemi žáků ve skupině, základními aktéry i determinanty klimatu, vývojovou fází dospívání, ve které se dotazovaní žáci nacházejí, rozdílem mezi základní školou a gymnáziem i možnostmi měření klimatu školní třídy. Ve druhé části, která je pro tuto práci stěžejní, jsou vymezeny cíle, předpoklady a metody výzkumu. V závěru práce jsou uvedeny výsledky měření, jejich interpretace a ověření stanovených předpokladů.cze
dc.format121 s. (150 666 znaků)
dc.format121 s. (150 666 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlima školní třídycze
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectklima školycze
dc.subjectaktéři klimatucze
dc.subjectmetoda CEScze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectrodiče.cze
dc.subjectClassroom climate ineng
dc.subjectclassroomeng
dc.subjectschool climateeng
dc.subjectclimate activistseng
dc.subjectCES methodeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectteachereng
dc.subjectparent.eng
dc.titleKlima školní třídycze
dc.title.alternativeThe classroom climateeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40134
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the classroom climate. The aim is to measure and compare the classroom climate at chosen South Bohemian primary and secondary schools. The work consists of two parts. The first part is theoretical and deals with the basic concepts related to the classroom climate. It deals with the school class as a social group, the position of students in the group, key players and climate determinants as well as with the developmental stages of adolescence, also with the differences between elementary and secondary grammar schools and the possibilities of measuring classroom climate. The second part, which is the fundamental for this work, defines the objectives, assumptions and research methods. In conclusion, the measurement results, their interpretation and verification of assumptions are set.eng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam