Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorVoldánová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T09:41:23Z
dc.date.available2021-12-08T09:41:23Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32321
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem specifické poruchy učení. V teoretické části definuji pojem specifické poruchy učení a zmiňuji související pojmy. Zabývám se historií, druhy a příčinami specifických poruch učení, dále popisuji možnosti diagnostiky a reedukace specifických poruch učení. Věnuji se také situaci žáka v rodinném a školním prostředí. Hlavní pozornost je věnována především výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. Praktická část je založena na metodě dotazníku, který byl zadán učitelům na základních a středních školách. Cílem je zjistit, jaké zkušenosti mají učitelé s žáky se specifickými poruchami učení a jaký je jejich přístup k nim. Dotazníkový průzkum je v praktické části zpracován a vyhodnocen.cze
dc.format91 s. (132 314 znaků)
dc.format91 s. (132 314 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectvýuka cizích jazykůcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectspecific learning disabilityeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectteaching foreign languageseng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleVýuka cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učenícze
dc.title.alternativeTeaching Foreign Languages to Pupils with Specific Learning Disabilityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40472
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic of specific learning disability. In the theoretical part I define the term specific learning disability and I mention the related terms. I deal with the history, types and causes of specific learning disability, further I describe the possibilities of diagnostics and re-education concerning specific learning disability. I also attend to the situation of a pupil in the family and school background. The main attention is especially paid to teaching foreign languages to pupils with specific learning disability. The practical part is based on a questionnaire which was filled in by teachers of basic and high schools. The goal is to find out what kind of experience the teachers have with pupils with specific learning disability and what their approach to them is. The questionnaire survey is worked up and analysed in the practical part.eng
dc.date.accepted2015-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavlisová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam