Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorVondrušková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:41:37Z
dc.date.available2021-12-08T09:41:37Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32333
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Náměty na badatelsky orientované vyučování biogeografie ve vzdělávacích programech pro ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je tvořena rešerší literatury, ve které autorka diskutuje o pročtené, odborné literatuře, ze které čerpala informace pro zpracování své práce. Rovněž práce obsahuje metodiku tvorby teoretické části práce a vlastního výukového materiálu. Autorka popisuje rovněž význam mimoškolního vzdělávání v ZOO Ohrada Hluboká nad Vltavou a věnuje se charakteristice a významu badatelsky orientovaného vyučování. Praktická část se zaměřuje na samotný popis a realizaci vlastních vzdělávacích programů. Celkem byly vytvořeny tři návrhy vzdělávacích programů. Tematické zaměření programů vychází ze vzdělávací koncepce Vzdělávacího centra při ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou a charakterizuje tak především zástupce ze skupiny hadů, ptáků a šelem. Každý výukový program má čtyři části prezentaci v programu SMART notebook, vlastní aktivitu žáků, soutěž pro žáky a pracovní list "na doma".cze
dc.format103 s. práce + 123 s. příloh
dc.format103 s. práce + 123 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectvzdělávací programcze
dc.subjectbiogeografiecze
dc.subjectmimoškolní vzdělávánícze
dc.subjectprogram SMART notebookcze
dc.subjectInquiry Based Educationeng
dc.subjecteducational programeng
dc.subjectBiogeographyeng
dc.subjectextracurricular teachingeng
dc.subjectSMART notebookeng
dc.titleNáměty na badatelsky orientované vyučování biogeografie ve vzdělávacích programech pro ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavoucze
dc.title.alternativeSubject matters on inquiry based teaching/ learning in educational programme for Zoo Ohrada Hluboká nad Vltavoueng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag43741
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis on the topic of Subject Matters for Inquiry Based Education of Biogeography in Educational Programmes for ZOO Ohrada in Hluboká nad Vltavou consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part is formed by research of literature, in which the author of the thesis discusses literature which was used as a source of information for further processing. The diploma thesis also describes methods used in the theoretical part and for creation of own teaching materials. The author describes importance of extracurricular teaching in ZOO Ohrada Hluboká nad Vltavou and characterizes Inquiry Based Education. The practical part focuses on description and realization of the educational programme as such. Three subject matters of educational programme were made in total. Topics of the programmes are based on the concept of Educational programme in ZOO Ohrada in Hluboká nad Vltavou and characterize representatives of animal groups of snakes, birds and predators. Concept of all the programmes is the same. Each programme includes four parts presentation, practical activity of pupils, competition and working sheets for home.eng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořák, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam