Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorJirka, František
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:21Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:21Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-07-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32370
dc.description.abstractBakalářská práce Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučování se zabývá postojem studentů středních odborných škol k hodnocení ve vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován proces hodnocení, dále se zde věnujeme pojmu školní hodnocení funkcím, formám a také metodám, které jsou používány. Pozornost je věnována také aktuálnímu problému - tedy využití klasifikace a slovní hodnocení. Charakterizujeme oba způsoby a také zmiňujeme, jaké jsou jejich přednosti, ale i naopak v čem jsou pro hodnocení nevyhovující. Praktická část je tvořena výzkumem, který se snaží vyšetřit, jaké jsou názory studentů středních škol na úlohu hodnocení ve vyučovacím procesu. Jako výzkumná metoda byl zvolen dotazník, protože je považován za objektivní, racionální, je možné jej snadno vyhodnotit a především poskytuje dobrou možnost srovnávání. Odpovědi studentů jsou zpracovány v grafech, které jsou náležitě okomentovány. Na základě získaných informací je možné vyvodit, jak je současný systém hodnocení studenty reflektován a zda je funkční.cze
dc.format64
dc.format64
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHodnocenícze
dc.subjectMetody školního hodnocenícze
dc.subjectFormy hodnocenícze
dc.subjectŽák střední odborné školycze
dc.subjectVýsledky výzkumného šetření.cze
dc.subjectEvaluationeng
dc.subjectschool evaluation methodseng
dc.subjectforms of assessmenteng
dc.subjectpupil of secondary school Results of the investigation.eng
dc.titlePostoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučovánícze
dc.title.alternativeVocational school students´ attitudes to assessment in instructioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34671
dc.description.abstract-translatedDissertation work "Attitudes of pupils of secondary vocational schools towards evaluation at classes", is focusing on standpoint of pupils of secondary vocational schools towards evaluation at classes. The work is divided into two parts, theoretical and practical. Within the theoretical part a process of evaluation is characterized, we are further focusing on the concept of the class evaluation, its functions, forms and methods that are used. Attention is also paid to the current problem - the use of classification and verbal evaluation. We characterize both ways and also mention what are their strengths, and on the contrary, why are they unsuitable for evaluation. The practical part consists of a research that tries to investigate what are the views of students of secondary schools on the role of evaluation in the educational process. As a research method was chosen a questionnaire because it is considered to be objective, rational, it can be easily evaluated and foremost provides a good opportunity for comparison. Students' responses are processed in the diagrams that are duly commented. Based on the information it is possible to deduce how the students reflect on the current system of evaluation and whether it appears functional.eng
dc.date.accepted2016-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam