dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Jirka, František | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:21Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32370 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve
vyučování se zabývá postojem studentů středních odborných škol k hodnocení ve
vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.
V teoretické části je charakterizován proces hodnocení, dále se zde věnujeme
pojmu školní hodnocení funkcím, formám a také metodám, které jsou používány.
Pozornost je věnována také aktuálnímu problému - tedy využití klasifikace a slovní
hodnocení. Charakterizujeme oba způsoby a také zmiňujeme, jaké jsou jejich přednosti,
ale i naopak v čem jsou pro hodnocení nevyhovující.
Praktická část je tvořena výzkumem, který se snaží vyšetřit, jaké jsou názory
studentů středních škol na úlohu hodnocení ve vyučovacím procesu. Jako výzkumná
metoda byl zvolen dotazník, protože je považován za objektivní, racionální, je možné
jej snadno vyhodnotit a především poskytuje dobrou možnost srovnávání. Odpovědi
studentů jsou zpracovány v grafech, které jsou náležitě okomentovány. Na základě
získaných informací je možné vyvodit, jak je současný systém hodnocení studenty
reflektován a zda je funkční. | cze |
dc.format | 64 | |
dc.format | 64 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hodnocení | cze |
dc.subject | Metody školního hodnocení | cze |
dc.subject | Formy hodnocení | cze |
dc.subject | Žák střední odborné školy | cze |
dc.subject | Výsledky výzkumného šetření. | cze |
dc.subject | Evaluation | eng |
dc.subject | school evaluation methods | eng |
dc.subject | forms of assessment | eng |
dc.subject | pupil of secondary school Results of the investigation. | eng |
dc.title | Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučování | cze |
dc.title.alternative | Vocational school students´ attitudes to assessment in instruction | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34671 | |
dc.description.abstract-translated | Dissertation work "Attitudes of pupils of secondary vocational schools towards
evaluation at classes", is focusing on standpoint of pupils of secondary vocational
schools towards evaluation at classes. The work is divided into two parts, theoretical
and practical.
Within the theoretical part a process of evaluation is characterized, we are
further focusing on the concept of the class evaluation, its functions, forms and methods
that are used. Attention is also paid to the current problem - the use of classification and
verbal evaluation. We characterize both ways and also mention what are their strengths,
and on the contrary, why are they unsuitable for evaluation.
The practical part consists of a research that tries to investigate what are the
views of students of secondary schools on the role of evaluation in the educational
process. As a research method was chosen a questionnaire because it is considered to be
objective, rational, it can be easily evaluated and foremost provides a good opportunity
for comparison. Students' responses are processed in the diagrams that are duly
commented. Based on the information it is possible to deduce how the students reflect
on the current system of evaluation and whether it appears functional. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |