Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google.
V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí obsahová a vyhledávací síť Google. Tyto sítě mají v současné době obrovský e-marketingový potenciál, budou tedy jejich jednotlivé prostředky porovnány a následně bude navržena jejich optimální implementace do reálného provozu. Praktická část se zaměří na tvorbu webového projektu jako open source řešení. Následně bude vytvořeno několik reklamních kampaní na sociálních sítích a síti Google. Data získaná z těchto komunikačních kanálů budou analyzována prostřednictvím Google Analytics a reportů z dalších nástrojů. Na základě výsledné analýzy se porovná e-marketingová účinnost jednotlivých použitých prostředků v rámci navrženého projektu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
3D model historických budov pro internetové aplikace
Erhart, Jaroslav (Jihočeská univerzita, 2010)Aktuálně je pro řadu měst vytvářen prostorový model budov. Aby nezůstalo pouze u mrtvého modelu, je účelné jednotlivým objektům přiřadit informaci z jiných informačních systémů. Cílem práce je vytvořit blokový prostorový ... -
Využití internetové reklamy
Procházková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem ... -
Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem
Draxlerová, Anna (Jihočeská univerzita, 2012)Předmětem bakalářské práce "Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem" je analýza využívání nástrojů webové analytiky podniky působícími v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena ...