Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPexa, Petr
dc.contributor.authorKalafut, Petr
dc.date.accessioned2021-12-08T10:08:28Z
dc.date.available2021-12-08T10:08:28Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32722
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí obsahová a vyhledávací síť Google. Tyto sítě mají v současné době obrovský e-marketingový potenciál, budou tedy jejich jednotlivé prostředky porovnány a následně bude navržena jejich optimální implementace do reálného provozu. Praktická část se zaměří na tvorbu webového projektu jako open source řešení. Následně bude vytvořeno několik reklamních kampaní na sociálních sítích a síti Google. Data získaná z těchto komunikačních kanálů budou analyzována prostřednictvím Google Analytics a reportů z dalších nástrojů. Na základě výsledné analýzy se porovná e-marketingová účinnost jednotlivých použitých prostředků v rámci navrženého projektu.cze
dc.format79 s. (101 580 znaků)
dc.format79 s. (101 580 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGooglecze
dc.subjectAdWordscze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectTwittercze
dc.subjectGoogle+cze
dc.subjecte-marketingcze
dc.subjectSklikcze
dc.subjectSeznamcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectGoogleeng
dc.subjectAdWordseng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectInstagrameng
dc.subjectTwittereng
dc.subjectGoogle+eng
dc.subjecte-marketingeng
dc.subjectSklikeng
dc.subjectSeznameng
dc.subjectonline marketingeng
dc.titleVyužití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Googlecze
dc.title.alternativeApplication of e-marketing on social networks and Google Networkeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43518
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis is to create an e-marketig strategy and implement it on a real world project focused on healthy lifestyle and fitness. The state of the art knowledge in the field of social networks and the Google Network is used in the thesis. In the theoretical part, social networks such as Facebook, Instagram, Twitter, and Google+ are described with regard to their application in e-marketing. Furthermore, the features of some parts of the Google Network: the Display Network (formerly known as the Content Network) and Search Network, are described. These networks currently have a great e-marketing potential, therefore, the thesis provides their comparison and proposes the optimal implementation into the real operation. The practical part focuses on creating a web project as an open source solution. Consequently, data from several advertising campaigns were gathered and analyzed using Google Analytics and reports from other external tools. The final analysis compares e-marketing effectiveness of used strategies in the project.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam