Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKaftanová, Klára
dc.date.accessioned2021-12-08T10:09:14Z
dc.date.available2021-12-08T10:09:14Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32747
dc.description.abstractTato práce se zabývá integrováním pohybových aktivit do vzdělávací nabídky v mateřské škole v souladu s RVP PV. V teoretické části je vymezen význam pohybu v předškolním věku a důsledky pramenící z nedostatku pohybu. Následuje zmapování současného předškolního vzdělávání, jeho cíle a specifika, sloužící jako východisko pro uplatnění pohybových aktivit. Charakterizováno je i integrované vzdělávání, integrované bloky a zásady jejich tvorby v třídním vzdělávacím programu. Praktická část je věnována sestavením pohybových aktivit v integrovaných tematických celcích v souladu dílčími cíli a očekávanými výstupy RVP PV. Tyto aktivity jsou průběžně vyhodnocovány dle evaluačních kriterií. Závěrečné shrnutí hodnotí zrealizované pohybové aktivity z hlediska naplňování očekávaných výstupů ve všech oblastech vzdělávání.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectvývoj dítětecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpohybové aktivitycze
dc.subjectintegrované vzdělávánícze
dc.subjecttematické celkycze
dc.subjectPreschool ageeng
dc.subjectphysical activityeng
dc.subjectchild developmenteng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectphysical activitieseng
dc.subjectintegrated educationeng
dc.subjectthematic unitseng
dc.titleVyužití pohybových činností v integrovaném předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativeThe use of movement activities in an integrated preschool educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43663
dc.description.abstract-translatedThis work deals with integrating physical activities into the offer of education of a kindergarten in accordance with the General Educational Program for Preschool Education. The theoretical part specifies the importance of physical activities for preschoolers and consequences resulting from lack of physical activities. Then the current preschool education and its goals and specifics are mapped, used as a basis for the application of physical activities. Also integrated education and integrated blocks and principles of their creation in a classroom curriculum are characterized. The practical part deals with putting physical activities together to create integrated thematic units in accordance with the sub-objectives and expected outcomes of the General Educational Program for Preschool Education. These activities are continuously evaluated using the evaluation criteria. The final summary assesses physical activities put into practice from the viewpoint of achieving the expected outcomes in all areas of education.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam