• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vyvoj hybridnich mobilnich aplikaci pro operacni systemy Android a iOS

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.880Mb)
    Posudek vedoucího práce (968.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (1.068Mb)
    Datum
    2016
    Autor
    Vávrů, Jiří
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cilem teto prace je zmapovat duvody a vyhody vyvoje hybridnich mobilnich aplikaci za pomoci modernich frameworku a technologii jako napriklad Cordova ci AngularJS, ktere umoznuji vyvoje aplikaci bezicich na dnesnich majoritnich mobilnich platformach jako Android, iOS, nebo Windows Phone. Diky vseobecne dobre podpore standardu HTML5 je dnes mozne vytvaret univerzalni aplikace pro mobilni zarizeni s vlastnostmi a funkcionalitou aplikaci nativnich. Prace se tedy zameruje na zmapovani moznosti v oblasti vyvoje hybridnich mobilnich aplikaci s vyctem vyhod a nevyhod hybridniho mobilniho vyvoje jako podkladu pro kvalitni analyzu aplikace pred zacatkem samostatneho vyvojoveho cyklu. Prace je doplnena o praktickou ukazku vyvoje hybridni mobilni aplikace, ktera ma detailne popsat proces vyvoje od navrhu aplikace az po jeji realizaci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32749
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Vývoj mobilní aplikace pro pohybové aktivity pro OS Android 

      Veselý, František (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace pro pohybové aktivity, která bude využívat senzory vestavené ve většině mobilních telefonů. Aplikace pro určité pohybové aktivity využívá akcelerometr a pro určité aktivity senzor ...
    • Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova 

      Velek, Aleš (Jihočeská univerzita, 2014)
      Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ...
    • iPad v hodinách matematiky se zřetelem na fáze pojmotvorného procesu 

      Chocholatá, Monika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem diplomové práce je analýza aplikací, vhodných pro výuku matematiky pomocí mobilních zařízení typu iPad a tablet s operačním systémem Android či Windows. Vybrané aplikace jsou tříděny dle kapitol tematického plánu s ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV