Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNohavová, Alena
dc.contributor.authorKlimešová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T10:12:53Z
dc.date.available2021-12-08T10:12:53Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32831
dc.description.abstractAnotace Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření (burnout syndrome) u učitelů středních škol. V úvodní teoretické části je charakterizován pojem syndrom vyhoření a pojmem stres, který je se syndromem vyhoření spjat. Dále se práce zaměřuje na příčiny syndromu vyhoření, na fáze syndromu vyhoření, na rizikové faktory, na prevenci. Následující část je zaměřena na povolání učitele v souvislosti se syndromem vyhoření. V praktické části jsou analyzována data získaná z dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, v jaké míře učitelé pociťují příznaky syndromu vyhoření ve čtyřech rovinách (kognitivní, citové, tělesné a sociální) z hlediska pohlaví a délky praxe.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSyndrom vyhořenícze
dc.subjectstrescze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectBurnout syndromeeng
dc.subjectstresseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleSyndrom vyhoření u učitelů středních školcze
dc.title.alternativeBurnout at high school teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31556
dc.description.abstract-translatedAnnotation This diploma thesis deals with the issue of burnout syndrome among high school teachers. The introductory theoretical part characterizes terms burnout and stress which is closely connected with burnout. This thesis also focuses on reasons of burnout, its phases, risk factors and prevention. Following part focuses on the teaching profession in connection with burnout. In the practical part there are analyzed data acquired from questionnaires. The aim was to find out to what extent teachers feel signs of burnout in four levels (cognitive, affective, physical and social) from the point of view of gender and the length of experience.eng
dc.date.accepted2016-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePSYCHn-VKZncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam