Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorStašková, Anita
dc.date.accessioned2021-12-08T10:12:56Z
dc.date.available2021-12-08T10:12:56Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32839
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výtvarnou tvorbou dnešních dětí mladšího školního věku. Je zaměřena na ontogenetický model výtvarného vyjadřování podle Victora Lowenfelda a na výtvarnou tvorbu dnešních dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována ontogenezi dětského výtvarného projevu dle C. Burnta, G. H. Luqueta a zejména V. Lowenfelda. Jsou uvedeny i poznatky o vývoji souvisejících složek osobnosti (kognitivní, emocionální, sociální) s bližším zaměřením zejména na období mladšího školního věku. Praktická část se zabývá formální analýzou výtvarné produkce žáků 1.-6. třídy ZŠ. Tato tvorba je porovnávána s ontogenetickým modelem V. Lowenfelda a cílem je zjistit, zda výtvarný projev žáků mladšího školního věku odpovídá ontogenetickému modelu popsanému V. Lowenfeldem.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectschematické obdobícze
dc.subjectkresebný realismuscze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectontogeneze výtvarného projevucze
dc.subjectKeywords: early school ageeng
dc.subjectschematic periodeng
dc.subjectrealism in drawingeng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectontogenesis of artistic expressioneng
dc.titleOntogeneze výtvarného projevu dle Viktora Lowenfelda a tvorba dnešních dětí mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeOntogenesis of Art Expression according to Viktor Lowenfeld and the Graphic Activities of the Primary Childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35968
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with artworks of early school-age children attending primary schools at present. It is focused on ontogenetic model of art expression according to Victor Lowenfeld and artwork of early school-age children. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is dedicated to ontogenesis of children's artistic expression according to C. Brunt, G. H. Luquet and especially V. Lowenfeld. There are also findings about development of related parts of personality (cognitive, emotional, social) with particular focus on early school age. The practical part deals with formal artwork analysis of pupils from the first to the sixth grade of primary school. This artistic creation is compared with ontogenetic model by V. Lowenfeld and the aim of this work is to find out whether the artistic expression of younger pupils corresponds with ontogenetic model described by V. Lowenfeld.eng
dc.date.accepted2016-05-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam