Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorSoukupová, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T10:12:57Z
dc.date.available2021-12-08T10:12:57Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32841
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výukou elementárního čtení na našem území. V teoretické části se zaměřuje na čtení od historie po současnost. Analyzuje metody, které byly na našem území vyučovány v historii, a ukazuje jejich přínos pro současné metody výuky elementárního čtení. Dále prezentuje aktuální metody výuky čtení a jejich metodiku. Ve výzkumné části je práce zaměřena na porovnání analyticko-syntetické a genetické metody čtení z hlediska porozumění textu, správnosti, plynulosti a rychlosti čtení.cze
dc.format100s. (127 470 znaků)
dc.format100s. (127 470 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthistorie výuky čtenícze
dc.subjectvývoj elementárního čtenícze
dc.subjectsyntetické metody ve výuce čtenícze
dc.subjectanalytické metody ve výuce čtenícze
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacze
dc.subjectgenetická metodacze
dc.subjectSfumatocze
dc.subjectfáze výuky čtenícze
dc.subjectučebnice a pracovní pomůcky pro výuku elementárního čtenícze
dc.subjectTeaching reading historyeng
dc.subjectdevelopment of elementary readingeng
dc.subjectSynthetic Methods of teaching elementary readingeng
dc.subjectanalytical methods of teaching elementary readingeng
dc.subjectanalytical-synthesis methodeng
dc.subjectgenetic methodeng
dc.subjectSfumatoeng
dc.subjectphases of teaching readingeng
dc.subjecttextbooks and handouts for teaching elementary readingeng
dc.titleVýuka elementárního čtení na základních školáchcze
dc.title.alternativeTeaching elementary reading skills at primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35972
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with teaching elementary reading in our territory. The theoretical part focuses on reading from the past till present. It analyzes methods, that were taught in our territory during the past, and shows their benefits for current methods of teaching elementary reading. It also presents current methods of teaching reading and their methodology. The research part is focused on comparing analytical-synthesis method and genetic method of reading from the viewpoint of reading comprehension, accuracy, fluency and reading speed.eng
dc.date.accepted2016-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam