Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorJeřábková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T10:12:57Z
dc.date.available2021-12-08T10:12:57Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32842
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá studiem a implementací písní ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji a rozvíjím základní pojmy jako píseň, hudba a rytmus společně s metodikou výuky a hudebními aktivitami, které mohou být použity ve výuce anglického jazyka. Dále se zde zabývám také vlivem hudby na studenty a atmosférou ve třídě ovlivněnou právě hudbou. Na základě těchto teoretických podkladů jsem připravila čtyři plány vyučovacích hodin, které jsou také v souladu s RVP a ŠVP a odpovídají tématům či rozvíjejí gramatické struktury, kterými se žáci v běžných hodinách zabývají. Hlavní důraz je kladen na řečové dovednosti, které dané aktivity rozvíjejí. Tyto hodiny byly odučeny na druhém stupni ZŠ a následně také reflektovány. Další částí této práce je analýza učebnic z hlediska využití písní a písňových aktivit. Pro tyto účely byly vybrány čtyři díly učebnice Project 3.edice. Tyto učebnice byly analyzovány z hlediska výukových cílů, typu aktivit a především z hlediska řečových dovedností, které jsou danými aktivitami rozvíjeny.cze
dc.format82 s. (174 469 znaků)
dc.format82 s. (174 469 znaků)
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpísněcze
dc.subjecthudbacze
dc.subjectvýuka cizího jazykacze
dc.subjectřečové dovednosticze
dc.subjectjazykové prostředkycze
dc.subjectpísňové aktivitycze
dc.subjectSongseng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectforeign language teachingeng
dc.subjectlanguage skillseng
dc.subjectsubskillseng
dc.subjectsong activitieseng
dc.titleVyužití písní ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing Songs in English Language Teaching at Lower Secondary Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35988
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of using songs in English language teaching at lower secondary schools. The thesis comprises of two parts a theoretical one and a practical one. In the theoretical part, I mostly describe and explain the basic terms used, such as song, music and rhythm. The teaching methodology and song activities that can be used in English lessons are also included in this part. Further, I also deal with the influence of music on students and the atmosphere in the classroom in connection with music. Based on these findings, I prepared four English lesson plans in accordance with Educational Framework and school curriculum. These lessons also correspond to the topics or grammatical structures that the students currently deal with in their lessons. The main focus is placed on the skills and subskills that are developed by the particular activities. All these lessons were put into practise at lower secondary school level. Subsequently, I also give feedback on these lessons. Another part of this thesis consists of an analysis of English textbooks with respect to the usage of songs and song activities in lessons. For this purpose, four volumes of the textbook Project Third Edition were chosen. These textbooks were analysed from the point of view of the main educational aims and types of activities, mostly with respect to the skills and subskills practised via these songs.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam