Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMrkvičková, Iva
dc.contributor.authorSmejkalová, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:02Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:02Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32855
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Doporučená četba na druhém stupni základní školy je zmapovat současný stav doporučené četby a práce s ní na základních školách v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou rozpracovány a charakterizovány základní pojmy vztahující se k této problematice. Je tedy zaměřena na definici čtenáře, čtenářské gramotnosti, četby, čtení, čtenářství, poté je vymezena doporučená a mimočítanková četba. Dále jsou v této části zaznamenány metody, které slouží k rozvoji čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka a literatury. V praktické části je naznačen základní výzkum, který byl k této problematice uskutečněn prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s 26 učiteli různých škol. Cílem výzkumu je zjistit, jaký je současný stav doporučené četby na druhém stupni základních škol, zda ji učitelé zadávají, případně jak s ní nadále pracují a využít těchto poznatků pro svoji vlastní pedagogickou praxi.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářcze
dc.subjectčtenícze
dc.subjectčetbacze
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectmimočítanková a doporučená četbycze
dc.subjectinovativní metody v literární výchověcze
dc.subjectreadereng
dc.subjectreadingeng
dc.subjectprimer and recommended readingeng
dc.subjectinnovative methods in a literary educationeng
dc.titleDoporučená četba na druhém stupni základní školycze
dc.title.alternativeRecommended reading at elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36065
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis Recommended reading at elementary school is to map the current state of suggested readings and work with it in elementary schools in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical part where are elaborated and characterized the basic concepts related to this issue. It is thus focused on the definition of reader, reading literacy, reading and further on is defined the recommended and primer reading. Furthermore, this section offers the methods used to develop literacy skills in Czech language lessons and literature. In the practical parts is intimated the basic research, which was carried out on this subject through a series of interviews with 26 teachers coming from different schools. The research aims to find out the current status of recommended reading at the middle school level, whether it is used by teachers, eventually how they continue to operate with it and use this knowledge for their own teaching practice.eng
dc.date.accepted2016-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam