Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKusová, Jana
dc.contributor.authorFraňková, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:04Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:04Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32859
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zapojením etymologie jako možného motivačního prvku ve výuce cizích jazyků na druhém stupni základních škol se zřetelem k výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině. Teoretická část práce se věnuje etymologii jako jedné z lingvistických disciplín, genealogické příbuzností angličtiny a němčiny a otázkou motivace ve výuce cizích jazyků. Praktická část práce se soustředí na tvorbu vlastních didaktických materiálů, které využívají příbuznosti obou jazyků a kladou si za cíl motivovat žáky na druhém stupni základních škol k mnohojazyčnosti.cze
dc.format95 s. (18 855 znaků)
dc.format95 s. (18 855 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectněmčina po angličtiněcze
dc.subjectmotivace ve vyučování cizích jazykůcze
dc.subjectněmčina jako druhý cizí jazyk po angličtiněcze
dc.subjectmnohojazyčnostcze
dc.subjectetymologie ve vyučování cizích jazykůcze
dc.subjectGerman after Englisheng
dc.subjectmotivation in learning foreign languageseng
dc.subjectGerman as the second foreign language after Englisheng
dc.subjectmultilingualismeng
dc.subjectetymology in teaching foreign languageseng
dc.titleEtymologie als mögliche Motivationskomponente im DaFcze
dc.title.alternativeEtymology as a possible motivational component in German as a foreign languageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36104
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the integration of etymology as one of the possible motivational component in language learning at the second stage of primary schools with regard to German as a foreign language after English. The theoretical part of this thesis deals with etymology as one of the linguistic disciplines, genealogical relation of English and German language and the issue of motivation in learning a foreign language. The practical part concentrates on creation of the author´s own didactical materials and the application of the discovered relations within these two languages. The aim of these materials is to motivate the pupils at the primary schools to multilingualism.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam