Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorČekal, Tomáš
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:05Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:05Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32861
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo didakticky zpracovat formou výukového programu s prvky badatelství vybrané téma z oblasti vztahů mezi rostlinami a atmosférou a aplikovat ho ve výuce na základní škole. Součástí diplomové práce bylo také srovnat, jaký má vytvořený výukový program vliv úroveň žákovských znalostí. Testování probíhalo na 150 žácích. Výzkumem bylo zjištěno, že prostřednictvím BOV se u žáků úroveň znalostí ve srovnání s frontální formou výuky zvyšuje. Dále to, že vědomosti žáků o fotosyntéze před výzkumem byly průměrné. A dále bylo potvrzeno, že při použití výukového programu s prvky badatelství a moderní techniky (žákovské sety Vernier) bylo učivo žáky efektivněji vstřebáno.cze
dc.format69 s. (105 020 znaků)
dc.format69 s. (105 020 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultimédiacze
dc.subjectdidaktický testcze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectfotosyntézacze
dc.subjectmultimediaeng
dc.subjectdidactic testeng
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjectphotosynthesiseng
dc.titleRostliny a atmosféra - didaktické zpracování tématu pro výuku na základní školecze
dc.title.alternativePlants and atmosphere - didactic processing of the theme for teaching on the elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36128
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work was to process the selected theme of the fields of relationships between plants and atmosphere by means of learning programme based on the inquiry approach didacticly and apply it at the elementary school. The aim of the thesis was also to investigate the influence of the created learning programme on the level of pupils´ knowledge. 150 pupils took part in this testing. The research approved that by means of using IBE (Inquiry based education) the level of pupils´ knowledge compared with the frontal form of the education is increasing. The next fact was that pupils´ knowledge of photosynthesis was only on the average. It was also confirmed that with the using of this learning programme with the elements of exploration and the use of modern technology (pupils´ sets called Vernier) the curriculum was absorbed by students more efficiently.eng
dc.date.accepted2016-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřn-Chncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetr, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam