Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPech, Pavel
dc.contributor.authorHarazimová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:07Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:07Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32866
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je popsat a přiblížit různé metody vyšetřování množin bodů daných vlastností. Volila jsem jak klasický přístup, tak i využití nových technologií, jako jsou například geometrický software GeoGebra nebo program ze skupiny CAS (Computer algebra system). Téma množin bodů daných vlastností je pro žáky často velmi obtížné, proto je důležité na něj nahlížet z mnoha úhlů pohledu, volit zajímavé aplikační úlohy a tak žáky k jejich studiu motivovat. V práci uvádím několik námětů pro atraktivnější a zábavnější výuku této problematiky na základních, středních i vysokých školách.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmnožiny bodů daných vlastnostícze
dc.subjectFermatův bodcze
dc.subjectúhly v kružnicicze
dc.subjectkřivky vyšších řádůcze
dc.subjectGeoGebracze
dc.subjectCoCoAcze
dc.subjectloci of points od givem propertieseng
dc.subjectFermat pointeng
dc.subjectangleseng
dc.subjectGeoGebraeng
dc.subjectCoCoAeng
dc.titleProblematika výuky množin bodů daných vlastností na ZŠcze
dc.title.alternativeThe issue of teaching sets of points with given properties at elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36165
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to describe various methods for examining loci of points of given properties. I have chosen both the classical approach and new technologies such as dynamic geometry software GeoGebra or a programme from CAS (Computer Algebra System). The topic loci of points of given properties is often very difficult for pupils to understand, therefore it is important to look at it from various points of view, to choose interesting application tasks and thus motivate learners in their studies. In this paper I present several suggestions for more attractive and amusing ways of teaching this issue at primary, secondary and university level of education.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-TVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHašek, Roman


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam