Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorFilipovský, Vít
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:10Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:10Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32875
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na popis postupu tvorby elektronického distančního textu a návrhu ukázkových lekcí pro úvodní hodiny španělského jazyka. Teoretická část je věnována popisu Evropského referenčního rámce jako základního manuálu pro sestavení jazykového kurzu, dále popisu vybraných metod využívaných k výuce cizích jazyků a technologických prostředků využívaných v elektronickém distančním vzdělávání. V neposlední řadě se teoretická část věnuje analýze postupu tvorby elektronického distančního textu. Praktická část je zaměřena na vytvoření dvou navazujících učebních jednotek přizpůsobených potřebám elektronického distančního vzdělávání. Tyto jednotky jsou realizovány formou dvou úvodních lekcí španělského jazyka a k jejich sestavení je použito konceptů a východisek plynoucích z teoretické části. Navržený výukový text tedy splňuje kritéria pro využití v elektronickém distančním vzdělávání a může posloužit jako předloha při vytváření dalších výukových jednotek podobného zaměření.cze
dc.format109 s. (190 571 znaků)
dc.format109 s. (190 571 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdistanční vzdělávánícze
dc.subjecte-learningcze
dc.subjectšpanělský jazykcze
dc.subjectelektronický distanční textcze
dc.subjectdistance learningeng
dc.subjecte-learningeng
dc.subjectspanish languageeng
dc.subjectelectronic distance texteng
dc.titleVyužití e-learningu ve výuce a testování španělštinycze
dc.title.alternativeUtilization of e-learning in education and examination of spanish language.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36255
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on description of methods for creating educational text and designing examples of spanish learning texts. In theoretical part I am describing The Common European Framework of Reference for Languages and its utilisation in process of creating educational texts. Beside that I am analyzing educational methods for language learning and influence of new technologies in educational process. At the end of the theoretical part I am describing main methods which are used for creating educational texts. Practical part is focused on creating certain examples of my own designed educational texts based on my conclusions from the teoretical part and my own experiences. My designed educational texts contain all of the important parts and go with my personal comments that explains my decisions. Designated educational text could be used as an example for creating another similar texts, because it contains all of the essencials.eng
dc.date.accepted2016-06-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠJn-Inncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkop, Josef
dc.description.defenceStudent představil obsah a závěry své práce, vyslechl posudky a reagoval na připomínky. Prokázal orientaci v problematice.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam