Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorIllyová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:13Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:13Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32880
dc.description.abstractDiplomová práce "Prevence sociálně patologických jevů na základní škole" se zabývá problematikou těchto jevů, a to s důrazem na teoretická východiska. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy a rozebrány jednotlivé sociálně patologické jevy. Dále je v teoretické části možné nalézt možné příčiny vzniku těchto jevů či preventivní opatření. V praktické části byla provedena případová studie Gymnázia v Prachaticích, jejíž součástí je také dotazníkové šetření určené nejenom pro žáky této školy, ale i pro vyučující.cze
dc.format94 s.
dc.format94 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrevencecze
dc.subjectsociální patologiecze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectdrogycze
dc.subjectnávykové látkycze
dc.subjectminimální preventivní programcze
dc.subjectPreventioneng
dc.subjectsocial pathologyeng
dc.subjectchicaneeng
dc.subjectaddictive drugseng
dc.subjectdrugseng
dc.subjectminimal preventive programmeeng
dc.titlePREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLEcze
dc.title.alternativePrevention of the socio-pathological phenomena at the primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36504
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis 'Prevention of the socio-pathological phenomena at the primary school' deals with these issues, putting the emphasis on the theoretical basis. The thesis is divided into theoretical and practical part. The basic concepts and the particular socio-pathological phenomena are defined in the theoretical part. Furthermore there are possible causes of formation of these phenomena or precaution in the theoretical part. The main concern of the practical part is the case study of the Gymnasium in Prachatice, its part includes a questionnaire survey intended not only for the pupils but also for the teachers.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam