dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Hájková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32894 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku etického kodexu učitele u nás. Cílem práce je získání informací o názorech učitelů z praxe vztahujících se k tomuto tématu. Teoretická část zachycuje etické kodexy pomáhajících profesí a podrobněji představuje etický kodex učitele používaný na jedné ze základních škol. Dále představuje kodexy příbuzných oborů existující v zahraničí. V rámci praktické části za pomoci kvalitativního výzkumného šetření je zkoumáno povědomí vybraných učitelů o daném kodexu. Výzkumné šetření probíhá prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů, kdy jsou osloveni učitelé základní školy, která si kodex sama stanovila a učitelé, kteří jím vázáni nejsou. | cze |
dc.format | 86 s. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Učitel | cze |
dc.subject | pedagogický pracovník | cze |
dc.subject | etický kodex | cze |
dc.subject | etika | cze |
dc.subject | pomáhající profese. | cze |
dc.subject | Teacher | eng |
dc.subject | pedagogical worker | eng |
dc.subject | ethical codex | eng |
dc.subject | ethics | eng |
dc.subject | helping professions. | eng |
dc.title | Etický kodex učitele | cze |
dc.title.alternative | Teachers´ Code of Ethics | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40629 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis is focused on problematics of ethical codex of teachers in Czech republic. Target of this work is to get informations about opionions from teachers views from practise related to this topic. The teoretical part describes ethical codexes of helping professions and presents codexes of related disciplines existing abroad in more detail. In the practical part is examined awareness of czech teachers with the help of qualitative research. Qualitative research runs through halfstructurated interviews, when are addressed teachers of basic school in which was determined own codex and the teachers who are not bound by it. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vítečková, Miluše | |