Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorPěšková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:21Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:21Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32896
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje neverbálním komunikačním prostředkům v pedagogické praxi. Práce je rozdělena do dvou částí, v teoretické části jsou shrnuta témata komunikace, verbální, neverbální komunikace a pedagogické komunikace. Dále je prostor věnován dílčím tématům neverbální komunikace, a to mimice, gestice, pohledům, kinezice, posturologii, proxemice, haptice, paralingvistice a sdělování úpravou zevnějšku a životním prostředím. V části praktické je prezentován rozbor vybraného vzorku videonahrávek zaměřený na zmíněné podobory neverbální komunikace, a je zde zdůrazněn jejich význam ve vyučovacím procesu.cze
dc.format79 s. (116 150 znaků)
dc.format79 s. (116 150 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectnonverbal communicationeng
dc.subjectpedagogical communicationeng
dc.subjectteachereng
dc.titleNeverbální komunikace a učitelcze
dc.title.alternativeNon-verbal communication and teachereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40639
dc.description.abstract-translatedThis thesis, which is divided into two parts, deals with non-verbal means of communication in teaching practice. In the theoretical part there is a summary of themes such as communication, verbal, nonverbal communication and pedagogical communication. Emphasis is put to sub-themes of nonverbal communication, which are facial expressions, gestures, eye contact, kinesics, postures, proxemics, haptics, para-language and physical appearance/environments. In the practical part there is a presentation of the analysis of chosen samples of video recordings, which is focused on mentioned sub-themes of nonverbal communication. The value of these is stressed in process of teaching, too.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam