Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorMartínková, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:22Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:22Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32898
dc.description.abstractDiplomová práce ve svém úvodu charakterizuje deduktivní a induktivní přístup k výuce anglické gramatiky, porovnává je a také uvádí jejich klady a zápory. Hlavní náplň teoretické části však představují principy a klíčové pojmy induktivní výuky anglické gramatiky. Praktická část převádí teoretické poznatky do reálné výuky. V rámci čtyř hodin vedených induktivním způsobem se žáci naučili vyjadřovat děje v minulosti. Tyto ukázkové hodiny slouží jako příklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodou. V závěru této části jsou odučené hodiny reflektovány.cze
dc.format88 s.
dc.format88 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinduktivní metodacze
dc.subjectdeduktivní metodacze
dc.subjectvýuka gramatikycze
dc.subjectosvojování si učivacze
dc.subjectinputcze
dc.subjectinductive approacheng
dc.subjectdeductive approacheng
dc.subjectgrammar teachingeng
dc.subjectacquisitioneng
dc.subjectinputeng
dc.titlePříklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodoucze
dc.title.alternativeExamples of good practise of teaching English grammar inductivelyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40641
dc.description.abstract-translatedThe master thesis describes in its introduction the deductive and inductive approach to teaching English grammar, compares them, and also lists the pros and cons of each approach. The main content of the theoretical part is the presentation of key concepts and principles of inductive teaching of English grammar. The practical part converts theoretical knowledge to real grammar teaching. Pupils learned how to express past events within four lessons. These sample lessons are examples of good practice of teaching grammar inductively. The reflection of these lessons is provided at the end of this part.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam