dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Mikšová, Radka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32914 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Používané výukové metody v hodinách občanské výchovy na ZŠ a základů společenských věd na SŠ" je koncipována do dvou částí. Teoretická část pojednává o problematice výukových metod včetně jejich klasifikace. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, které je doplněno metodou rozhovoru. Cílem této práce je zmapovat, které vyučovací metody jsou používány v hodinách občanské výchovy na ZŠ a základů společenských věd na SŠ. | cze |
dc.format | 96 s. (155 108 znaků) | |
dc.format | 96 s. (155 108 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuková metoda | cze |
dc.subject | aktivizační metody | cze |
dc.subject | klasické metody | cze |
dc.subject | komplexní metody | cze |
dc.subject | základy společenských věd | cze |
dc.subject | občanská výchova | cze |
dc.subject | teaching method | eng |
dc.subject | methods of activation | eng |
dc.subject | classical methods | eng |
dc.subject | complex methods | eng |
dc.subject | social sciences | eng |
dc.subject | civic education | eng |
dc.title | Používané výukové metody v hodinách občanské výchovy na ZŠ a základů společenských věd na SŠ | cze |
dc.title.alternative | Teaching methods used during lessons of civic education at elementary schools and social sciences at high schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40741 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is organized in two parts and is called "Teaching methods used during lessons of civic education at elementary schools and social sciences at high schools". Theoretical part deals with issues of teaching methods and their respective classification. Practical part is based on a survey amended with a conversation method. Aim of this thesis is to describe which teaching methods are used during classes of civic education at elementary schools and social sciences at high schools. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šmíd, Marek | |