Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorMacillis, Jakub
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:00Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:00Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32952
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou zavedení tabletů do výuky, zejména fyziky, na 2. stupni základní školy. Práce v teoretické části popisuje technické principy zařízení a technické zabezpečení jejich provozu ve školách. Součástí práce je dotazníkové šetření provedené mezi žáky i učiteli a následný rozbor jeho výsledků. Ve fyzikální části se práce zabývá rozborem jednotlivých možností, jak tablety uvést do výuky od obecných způsobů, až po fyzikální aplikace. Na závěr práce bylo zpracováno několik ukázkových hodin, které mají učitele inspirovat k použití tabletů v hodině. Jedna z hodin byla navíc otestována v reálné třídě a porovnána s klasickou hodinou. Výsledky tohoto porovnání práce také obsahuje.cze
dc.format132 s. (201 991 znaků)
dc.format132 s. (201 991 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttabletcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectfyzikacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjecttechnické principycze
dc.subjectukázky v hodiněcze
dc.subjectvýukacze
dc.subjecttableteng
dc.subjectschooleng
dc.subjectphysicseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjecttechnological principleseng
dc.subjectusage in lessonseng
dc.titleUžití tabletů ve výuce fyzikycze
dc.title.alternativeApplication of Tablets in physics educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40886
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is usage of tablets during the lessons, physics in particular, in second grade of elementary school. In theoretical part, the work describes technological principles of devices and their technological security during the service in schools. Part of the work is questionnaire for students and teachers and the evaluation of the results of it. In physical part, the thesis is dealing with individual options on how to introduce and use tables during the lessons from general ways to special apps for physics. There are few exhibitional lessons at the end of the thesis that should inspire teachers to use tables during their lessons. One of the lessons was tested in real life and was compared to usual one. The thesis also contains the results of this comparison.eng
dc.date.accepted2016-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFn-Incze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVochozka, Vladimír


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam