Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKastnerová, Markéta
dc.contributor.authorHavlová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:06Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:06Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32959
dc.description.abstractV diplomové práci Pohled pedagogů v Jihočeském kraji na náplň obsahu předmětu výchova ke zdraví se v teoretické části zaměřuji na definování pojmů zdraví a výchova ke zdraví. Ve výchově ke zdraví se zabývám historií a kurikulárními dokumenty. Další kapitoly jsou zaměřeny na vyučovací metody, kde se podrobněji rozvádějí klasické, aktivizující a komplexní výukové metody. Poslední kapitola teoretické části se věnuje přípravě učitele na výuku výchovy ke zdraví. Přibližuje plánování výuky, výukové cíle, motivaci a organizační formy a hodnocení ve výchově ke zdraví. Ve výzkumné části jsem si kladla za cíl zmapovat názor pedagogů na náplň obsahu předmětu výchova ke zdraví v Jihočeském kraji. Výzkum práce byl realizován pomocí dotazníků sestavených podle nastudované literatury. Z výsledků dotazníků jsem zjistila, že si pedagogové přejí větší hodinovou dotaci pro první pomoc v hodinách výchovy ke zdraví. Závěrečná část mé práce obsahuje odpovědi na hypotézy a sestavení brožury, která by měla sloužit učitelům jako inspirace pro výuku první pomoci na základních školách.cze
dc.format108s. (98 098 znaků)
dc.format108s. (98 098 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectvyučovací metodycze
dc.subjecthealth educationeng
dc.subjectteaching metodseng
dc.titlePohled pedagogů v Jihočeském kraji na náplň obsahu předmětu výchova ke zdravícze
dc.title.alternativeTeachers view the content of subject content of health education in South Countyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40995
dc.description.abstract-translatedIn the diploma thesis 'How teachers view the content of the health education subject in the South Bohemia region,' the theoretical part focuses on definitions of the concepts of health and health education. In health education I deal with history and curriculum documents. Further chapters are focused on teaching methods, which are divided in detail into classic, activating and complex methods of teaching. The final chapter of the theoretical part addresses the preparation of teachers for teaching health education. It approaches lesson planning, teaching goals, motivational and organisational forms and health education assessments. In the research part I set the goal of mapping teachers opinions of the contents of health education in the South Czech region. The research work was realised with the help of questionnaires arranged according to studied literature. From the questionnaire results I discovered that teachers would like a higher allocation of time for first aid in health education lessons. The concluding part of my work responds to my hypotheses and contains a brochure, which should serve as inspiration to teachers on the subject of first aid in primary schools.eng
dc.date.accepted2016-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVKZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKornatovská, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam