Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorHáková, Lada
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:11Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:11Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32965
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka na druhém stupni základních škol s výchovně vzdělávacím programem podle Marie Montessori. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká jsou specifika ve výuce anglického jazyka. Teoretická část představuje Marii Montessori, zakladatelku Montessori pedagogiky, její metody, principy a specifika. Dále se zabývá rolí učitele a dítěte v tomto vzdělávacím systému. Velká pozornost je věnována jazykové výchově, způsobu osvojení mateřského a cizího jazyka. Celou teoretickou část uzavírá rámcový vzdělávací program, jeho principy a cíle ve výuce anglického jazyka. V praktické části bylo pomocí pozorování a rozhovoru s učitelem a se žáky zjištěno, jakým způsobem probíhá výuka anglického jazyka na ZŠ a MŠ Na Beránku vzhledem k rámcovému vzdělávacímu programu.cze
dc.format88 s. (129 738 znaků)
dc.format88 s. (129 738 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlternativní metodycze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectspecifika výukycze
dc.subjectrole učitelecze
dc.subjectrole žákacze
dc.subjectrodilý mluvčícze
dc.subjectAlternative methodseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectsecondary school leveleng
dc.subjectgeneral educational programeng
dc.subjectMontessori pedagogyeng
dc.subjectspecifics of educationeng
dc.subjectrole of the teachereng
dc.subjectrole of the pupileng
dc.subjectnative speakereng
dc.titleSpecifika výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy s výchovně vzdělávacím programem podle Marie Montessoricze
dc.title.alternativeTEACHING ENGLISH AT SECONDARY SCHOOL LEVEL AND ITS SPECIFICS CONSIDERING THE EDUCATIONAL THEORY OF MARIA MONTESSORIeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41200
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with teaching English at Secondary school level considering the educational theory of Maria Montessori. The aim of the thesis is to find out specifics of teaching English. The theoretical part presents Maria Montessori, who is considered to be a founder of Montessori pedagogy, her methods, principles and specifics. In the next part the thesis is focused on the role of the teacher and the pupil in this educational system. Next part is focused on the language teaching and on the acquisition of mother tongue and foreign language. In the conclusion of the theoretical part there is an introduction of General Educational Program of English language. The practical part describes teaching English at the Secondary school level considering the General Educational Program and thus by observing the classes and thanks to conversations with the teacher of English and pupils.eng
dc.date.accepted2016-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam