Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKastnerová, Markéta
dc.contributor.authorHynková, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:13Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:13Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32967
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována muzikoterapii a jejímu využití při práci s dětmi ve školní družině. První, teoretická část vymezuje muzikoterapii, mapuje její historii, vývoj a ukazuje její současnou podobu. Popisuje působení hudby na člověka a účinky muzikoterapie. Představuje existující druhy muzikoterapie, metody a techniky používané ve školní praxi. Ukazuje muzikoterapeutické přístupy, které vedou ke zlepšení pozornosti, eliminaci nejistoty, posílení sebedůvěry a rozvoji komunikace žáků a mohou zlepšit problémy doprovázející specifické poruchy učení. Druhá část se zabývá užitím muzikoterapie v praxi. Přináší zkušenosti s používáním muzikoterapeutických metod v prostředí školní družiny a popisuje metody a formy práce využívané na jednotlivých muzikoterapeutických lekcích. Ukazuje, jak lze cíleným působením hudby a prvků muzikoterapie ovlivnit způsob chování a jednání dětí. Výsledky šetření a metodika muzikoterapeutických hodin, která je součástí práce, se dají případně využít při vytváření odpoledního programu pro děti ve školní družině.cze
dc.format111
dc.format111
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmuzikoterapiecze
dc.subjectmuzikoterapeutcze
dc.subjecthudbacze
dc.subjecthudební nástrojecze
dc.subjectOrffovy nástrojecze
dc.subjecttherapy of musiceng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectmusic instrumentseng
dc.subjectOrfffs instrumentseng
dc.titleUplatnění muzikoterapie v práci s dětmi ve školní družiněcze
dc.title.alternativeMusictherapy in work with childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41400
dc.description.abstract-translatedThe presented Master thesis examines the topic of Music therapy and its use in an after-school childcare. The first part of the thesis defines the music therapy, explores its history, evolution and describes its current form. It illustrates the impact of music on a person and the effects of music therapy. It provides an introduction to existing forms of music therapy, methods and techniques used in a school environment. It also delineates music therapeutic approaches leading to improvement of attention, elimination of insecurity, reinforcement of confidence, advancement of pupils' communication and can alleviate problems associated with specific learning disorders. The second part of the thesis explores the uses of music therapy in a practical setting. It describes experience with the use of music therapeutic methods in an after-school childcare setting and lists methods and forms of work utilized in individual music therapeutic lessons. It indicates, how to influence children's behavior and actions with the purposeful use of music and principles of music therapy. Results of the research and the methodology of musicotherapeutic lessons, which is a part the presented thesis, could be possibly used in planning afternoon activities in an after-school childcareeng
dc.date.accepted2016-02-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVychovatelství se zaměřením na výchovu ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam