Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNiklesová, Eva
dc.contributor.authorMarková, Simona
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:15Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:15Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32969
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. Teoretická část představuje historii a vývoj reklamy, upozorňuje na její legislativní úpravy a popisuje marketingovou komunikaci. Část věnovaná slovní zásobě se zaměřuje na její změny a současné tendence. Dále jsou představeny vrstvy slovní zásoby a jsou zobrazeny chyby na konkrétních reklamách. Empirická část uvádí projekt pro žáky základní školy a výzkum, který vychází ze sestaveného dotazníku. Výsledky jsou podrobeny analýze a jsou porovnány s předem stanovenými hypotézami. Celá práce je orientována na vnímání jednotlivých složek národního jazyka jak mladistvými, tak i dospělými recipienty.cze
dc.format76 s. (15 748 znaků)
dc.format76 s. (15 748 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectvývoj reklamycze
dc.subjectnárodní jazykcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectslovní zásobacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectdevelopment of advertisingeng
dc.subjectnational languageeng
dc.subjectmarketing comunicationeng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectquestionareeng
dc.subjectprojecteng
dc.titleVyužití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamáchcze
dc.title.alternativeUtilization of stratification layers national language in advertisingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag42008
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals to using stratification layers of a national language in advertisement. The theoretical part introduces a history and development of advertising, points out legislative adjustments and describes a marketing comunication. The part devoted on vocabulary focuses on changes and nowadays progress. In next part there are introduced other vocabulary layers and there are showed mistakes on specific advirtisment too. The empirical part introduces a project for elementary school students and a research complied from questionare. Results are subjected to analisys a compared with defined hypothesis in advance. All thesis focuses on perception of individual parts of and national language by adolescents and adult recipients too.eng
dc.date.accepted2016-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam