Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorNovotná, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:26Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:26Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32981
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vztahem žáků 1. 3. ročníku ZŠ k současným pohádkám. Teoretická část práce je zaměřena na pohádku jako žánr (klasickou folklórní a moderní autorskou pohádku), na mediální vliv pohádky, na její aktuální stav, vývojové tendence, vliv na recipienta apod. Práce má výzkumný charakter. Zaměřuje se na čtenářské chování žáků, na jejich návyky, vliv rodiny a školy, na rozvoj čtenářství, resp. zaměřuje se na tento žánr, na vliv médií apod. Na základě dotazníku a rozhovoru se žáky a jejich rodiči je zachycen současný stav. Výsledky výzkumu jsou porovnány s teoretickou částí práce a doloženy přílohovým materiálem. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumu.cze
dc.format83 s. (18 739 znaků)
dc.format83 s. (18 739 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectčtená pohádkacze
dc.subjectnásilí a agrese v pohádkáchcze
dc.subjectdruhy lidové pohádkycze
dc.subjectdětský čtenářcze
dc.subjectdětský posluchačcze
dc.subjectanimovaný seriálcze
dc.subjectvliv médiícze
dc.subjectsledování televizecze
dc.subjectrozhovor s žáky a rodičicze
dc.subjectfairy taleeng
dc.subjectfairy tale for fadingeng
dc.subjectviolence and agression in fairy taleeng
dc.subjectkinds of folk taleseng
dc.subjectchildren readereng
dc.subjectchildren listenereng
dc.subjectanimated serieseng
dc.subjectmedia influenceeng
dc.subjectwatching TVeng
dc.subjectinterview with pupils and parentseng
dc.titleŽák na 1. stupni ZŠ a svět pohádekcze
dc.title.alternativeThe pupil at the primary school and the world of fairy taleseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag43821
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis has been focused on the relationship of pupils in the 1. -3. grade of elementary school to the contemporary fairy tales. The theoretical part of my work is focused on the fairy tale as a genre (classic folk and modern fairy tale), on the media influence of the fairy tale, on its current status, development trends, the influence of recipient etc. My work has an investigative character too. It has been focused on the reading behavior of pupils, their behavior, the influence of family and school, on the development of reading, respectively focusing on this genre, on the influence of media etc. Based on questionnaires and interviews with pupils and their parents I will try to capture the current status. The research results are compared with the theoretical part and are supported with the attachment. The results are interpreted in the conclusion.eng
dc.date.accepted2016-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam