Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorŽeníšková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:31Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:31Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32986
dc.description.abstractCílem práce bude zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ. V teoretické části práce bude charakterizováno školní hodnocení, typy, formy a metody hodnocení v souvislosti s možnostmi jejich využití v rámci hodnocení při výuce českého jazyka na druhém stupni základní školy. V empirické části práce bude provedena případová studie zaměřená na zkoumání toho, jakým způsobem učitelé druhého stupně základní školy hodnotí žáky při výuce českého jazyka a s jakými problémy se při hodnocení setkávají. Bude využita metoda dotazníku pro žáky, metoda pozorování vyučovacího procesu a provedeny rozhovory s učiteli.cze
dc.format110 s.
dc.format110 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní hodnocenícze
dc.subjectmetody hodnocenícze
dc.subjectformy hodnocenícze
dc.subjectproblémy hodnocenícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectsebehodnocenícze
dc.subjectschool ratingeng
dc.subjectmethods of ratingeng
dc.subjectforms of ratingeng
dc.subjectproblems of ratingeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectself-ratingeng
dc.titleHodnocení žáků při výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeThe Assessment in Czech Language and Literature in the Second Stage of Basic Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44612
dc.description.abstract-translatedThe aim of the work will be to determine used and preferred methods and forms of assessment among teachers of czech language and literature at the 2nd grade of primary school. The theoretical part will deal with school rating, types, forms and methods of assessment in relation to their possible use in the evaluation of Czech language teaching at the 2nd grade of primary school. The empirical part of the work will consist of a case study examining how teachers at the 2nd grade of primary school assess pupils in Czech language lessons and the problems which they encouter in the evaluation. The method used will be observation of teaching and consequently interview with teachers will be conducted.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam