Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorBřicháčková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:14:39Z
dc.date.available2021-12-08T10:14:39Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32994
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím metody TPR (Total Physical Response), která je založena na tom, že žák vůbec nemluví a pouze reaguje na verbální pokyny učitele neverbálně např. pohybem, kreslením, vybarvováním. Tato metoda je založená na podobnosti s procesem, jak si dítě osvojuje svůj mateřský jazyk. Práce je rozdělena na část teoretickou obsahující teoretická východiska dané metody a srovnání právě s procesem osvojení mateřského jazyka a část praktickou, která obsahuje výzkumné šetření o povědomosti a využití metody TPR na konkrétní základní škole, a obecnou typologie TPR aktivit, konkrétní příklady a analýzu jednotlivých typů aktivit.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTPR metodacze
dc.subjectAshercze
dc.subjectmateřský jazykcze
dc.subjectosvojovánícze
dc.subjectaktivitycze
dc.subjectTPR methodeng
dc.subjectAshereng
dc.subjectmother tongueeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectactivitieseng
dc.titleVyužití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní školecze
dc.title.alternativeThe use of the TPR method in English language teaching at the elementary school level.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag46394
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the use of the TPR method (Total Physical Response) where the principle is a student who does not speak, only reacts nonverbally to verbal instructions given by a teacher e.g. by moving, drawing, colouring. This method is based on a similarity with learning the mother tongue. The work is divided into a theoretical part consisting of the theoretical background of the given method and the comparison with the process of learning the mother tongue, and a practical part which contains a research survey about the knowledge of using the TPR method at a particular primary school, it also contains general typology of TPR activities and specific examples and an analysis to each type of an activity.eng
dc.date.accepted2016-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam