Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorSynek, Vít
dc.date.accessioned2021-12-08T12:06:11Z
dc.date.available2021-12-08T12:06:11Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33076
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bude prozkoumat faktory, které ovlivňují chování studentů vysokých škol v určitých rizikových situacích týkajících se e-bezpečnosti. Faktorů, které studenty mohou ovlivňovat je v podstatě nekonečné množství, proto musí být vybrány jen ty nejvíce relevantní. K rizikovým situacím zde můžeme řadit jakoukoliv ztrátu dat od hackerského útoku až po neúmyslné smazání svého vlastního flash disku. Za tímto účelem bude sestaven vhodný dotazník, ve kterém každý student zaznamená základní charakteristiky, například pohlaví, obor studia, absolvované středoškolské studium nebo demografický původ respondenta. Dále následují otázky na e-bezpečnost, u kterých jsou studenti dotazováni i na jejich pocity, jak nebezpečný a nepříjemný může konkrétní únik nebo ztráta dat být. Celý dotazník je zpracován základními statistickými metodami, z nichž je zjišťováno, jestli dané faktory mají vliv na určité chování respondentů a jak velký vliv to popřípadě je.cze
dc.format60 s. (80 132)
dc.format60 s. (80 132)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectE-bezpečnostcze
dc.subjectfaktorycze
dc.subjectchovánícze
dc.subjectstudenticze
dc.subjectE-safetyeng
dc.subjectfactorseng
dc.subjectbehavioreng
dc.subjectstudentseng
dc.titleFaktory ovlivňující chování studentů učitelství v oblasti technické e-bezpečnosticze
dc.title.alternativeAspects which influence the behaviour of pre-service teachers in the field of e-safetyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43561
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to examine the factors that influence the behavior of university students in certain high-risk situations related to e-safety. Factors that may affect students are basically infinite and therefore only the most relevant factors were selected. Different risk situations ranging from hacker attack to accidental deleting their own flash drive were considered. The study consisted of appropriate questionnaire in which each student will record basic characteristics, such as gender, field of study, completed secondary education or demographic origin of the respondent. Basic characteristics were followed by questions on e-safety in which, students were asked to give their perception of data leakage and loss. The entire questionnaire was processed using basic statistical methods to evaluate how and to what extent the basic characteristics of the respondents affect their behavior.eng
dc.date.accepted2017-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineTchVu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam