dc.contributor.advisor | Podhrázská, Dita | |
dc.contributor.author | Nepodalová, Renata | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:09:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:09:00Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33268 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma Zřízení třídy s Montessori prvky v mateřské škole běžného typu" je věnována základním principům pedagogiky Marie Montessori a možnostem zřízení alternativní třídy s Montessori prvky v mateřské škole běžného typu. Nezapomíná ani na náležitosti a legislativu, které musí škola zajistit pro vznik alternativní třídy. Praktická část je koncipována jako kvantitativní výzkum, jehož cílem je zmapovat zájem rodičů k volbě třídy s Montessori pedagogikou a definování hlavních důvodů, proč rodiče pro své děti hledají mateřské školy uplatňující tento alternativní vzdělávací systém. Sběr dat proběhl formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili rodiče dětí navštěvujících mateřskou školu ve Strakonicích. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Montessori pedagogika | cze |
dc.subject | Montessori principy | cze |
dc.subject | alternativní vzdělávání. | cze |
dc.subject | Montessori education | eng |
dc.subject | Montessori principles | eng |
dc.subject | alternative education. | eng |
dc.title | Zřízení třídy s Montessori prvky v mateřské škole běžného typu. | cze |
dc.title.alternative | Establishing a Montessori classes in common kindergarten. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47387 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis about "The establishment of the class according to Montessori method in a common nursery school" is devoted to the basic principles of Maria Montessoris pedagogy and the possibility of setting up an alternative class with Montessori elements in a common nursery school. This method does not forget the essentials and legislation, which must be provided by the school in order to create an alternative class. The practical part is conceived as a quantitative research, which aims to map out the interest of parents, why they would choose the Montessori class, and define the main reasons why parents seek kindergarten for their children, where this alternative system of education is applied. Data was collected by questionnaire. Questions were responded by parents of children attending nursery school in Strakonice. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |