Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorFicková, Miluše
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:17Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:17Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33426
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zápisem dětí do 1. tříd, problematikou školní zralosti a vstupem dítěte do školy. Teoretická část práce je zaměřena na celkový vývoj dítěte v předškolním věku, předškolní výchovu, školní zralost a první vstup dítěte do školy. Práce má výzkumný charakter. Zaměřuje se na přípravu dětí na zápis v několika rovinách a uvádí jeho samotný průběh. Analyzuje výsledky zápisů z let 2014, 2015 a 2016 konaných na konkrétní základní škole. Zkoumá zápisové kresby postavy pána v souvislosti se zjištěním úrovně školní zralosti a návaznost při vstupu dětí do školy. Výsledky výzkumu jsou porovnány s teoretickou částí práce a doloženy přílohovým materiálem. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumu a nastíněna současná problematika školní zralosti.cze
dc.format88 s. (20 227)
dc.format88 s. (20 227)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzápis dětí do 1. třídcze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectvývoj dítěte v předškolním věkucze
dc.subjectkresba postavy pánacze
dc.titleZápis dětí do 1. tříd a vstup dítěte do školycze
dc.title.alternativeEnrollment of Children into First Classes and the Entry of the Child into the Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34601
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with an enrollment of children in first classes and the issue of school maturity and children school entering. Theoretical part of the the work is focused on the overall development of the child at pre-school age, preschool education, school maturity and the first child's admission to school . The thesis has a research character. It is focused on preparing children for enrollment in several planes and presents its own process. It analyzes the results of the entries in 2014, 2015 and 2016 held at specific primary school. It examines writing drawings of the master related to level detection of the school maturity and continuity when children enter school. The research results are compared with the theoretical part of the thesis and there are documented by attachment material. There are interpreted the results of the research and there is also outlined the current issue of school maturity at the end of the work.eng
dc.date.accepted2017-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam