Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠulista, Marek
dc.contributor.authorKramlová, Naděžda
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:17Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:17Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33427
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na implementaci metody CLIL do výuky matematiky v malotřídní škole. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se podrobněji zabývám problematikou výuky odborného předmětu cizím jazykem. Definuji CLIL a přiblížím počátky implementace výuky této metody na školách v České republice. Déle se zabývám výhodami a nevýhodami této metody, vhodností jednotlivých vyučovacích předmětů k implementaci a různými variantami CLILu, které se mohou použít při výuce na odlišném stupni vzdělávání v českém školním systému. Hlavním záměrem praktické části je vytvoření výukových materiálů a plánů jednotlivých hodin pro výuku vybraného učiva z matematiky v anglickém jazyce na 1. stupni základní školy pro 4. a 5. ročník, implementace této metody do výuky ve vybrané malotřídní škole a potvrzení nebo vyvrácení tvrzení autorů publikací, že pokud je CLIL implementován do výuky na školách, přináší nesporné výhody pro celý výchovně vzdělávací proces.cze
dc.format77
dc.format77
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectContent and language integrated learningcze
dc.subjectCLILcze
dc.subjectbilingvnícze
dc.subjectmalotřídní školacze
dc.subjectimplementacecze
dc.subjectmetodacze
dc.subjectContent and language integrated learningeng
dc.subjectCLILeng
dc.subjectbilingualeng
dc.subjectsmall school where several grades are taught in one classeng
dc.subjectimplementationeng
dc.subjectmethodeng
dc.titleImplementace metody CLIL do výuky matematiky v malotřídcecze
dc.title.alternativeImplementation of the CLIL Method into Mathematics Lessons in Mixed Age Classeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35759
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the implementation of method of content and language integrated learning in mathematics in the small school where several grades are taught in one class. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with issues related to teaching of vocational subject in the foreign language. I define CLIL and show the opening implementation of teaching of this method in schools in the Czech Republic. Then, I concern the advantages and disadvantages of this method, the suitability of different subjects and to implement different variants of CLIL, which I can use while teaching at different stages of education in the Czech school system. The main aim of the practical part is to create educational materials and individual plans of lessons for teaching a curriculum of mathematics in English at the first stage of the primary school for grades 4 and 5, implementation of this method to teaching in selected small school and confirmation or refutation the statements of the authors of publications that, if implemented CLIL teaching at schools, it brings indisputable advantages for the whole educational process.eng
dc.date.accepted2017-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrášková, Vladimíra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam