Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorKřikavová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:18Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33432
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o výuce německého jazyka u dětí předškolního věku v českých mateřských školách. Teoretická část vymezuje podmínky a názory na rané osvojování cizích jazyků a jsou zde formulovány argumenty pro raný počátek výuky německého jazyka a rozebrány metody vhodné pro děti předškolního věku. Cílem práce je na základě videozáznamů pořízených v rámci projektu "Interkulturní vzdělávání dětí, žáků a pedagogů" zjistit a porovnat, jak probíhá raná výuka cizích jazyků v jednotlivých předškolních zařízeních. Např. zda děti rozumí cizojazyčným pokynům a promluvám učitelky, do jaké míry probíhá komunikace v jazykové skupině německy, jaké aktivity se užívají nejčastěji, jakým způsobem či formou jsou realizovány a zda odpovídají podmínkám rané cizojazyčné výuky. Práce obsahuje shrnutí výuky jednotlivých předškolních zařízení a konstatování případných pochybení a doporučení pro efektivnější výuku.cze
dc.format91 s.
dc.format91 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectněmecký jazykcze
dc.subjectrané osvojování cizího jazykacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectprojektycze
dc.subjectvideonahrávkycze
dc.subjectGerman languageeng
dc.subjectearly education of foreign languageseng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectprojectseng
dc.subjectvideorecordingeng
dc.titleAnalýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.cze
dc.title.alternativeAnalysis of foreign language interactions in the context of early immersion. Qualitative research of communication strategies based on videorecording.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36020
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on teaching German language to preschool children in Czech nursery schools. The theoretical section defines the conditions of early foreign language learning and opinions on it, and presents arguments for early German as a second language learning. Suitable methods for education of preschool children are discussed as well. The aim of this thesis is to determine and compare how early foreign language learning is realized in particular preschool institutions, based on the information from videos made within the project "Intercultural education of children, students and teachers". E.g. whether the children understand instructions given in foreign language and the teacher's speech, the extent to which the communication takes place in German within the group, which activities are most often used, the ways or forms of implementation of these activities and whether they meet the conditions of early foreign language learning. The diploma thesis summarizes the education methods of individual preschool institutions and identifies potential mistakes made, and it suggests more effective ways of teaching.eng
dc.date.accepted2017-02-08
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam