Preventivní a represivní systém na základních školách
Abstrakt
Práce se zabývá represivním výchovným systémem a preventivním výchovným systémem, který ve své praxi využíval don Bosco. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, který ze systémů se odráží v chování učitelů vůči žákům. Práce je rozdělena na pět částí, které se shodují s počtem jednotlivých kapitol. První kapitola popisuje vznik preventivního systému. Druhá část popisuje tři základní pilíře preventivního systému. Třetí kapitola objasňuje rozdíly mezi preventivním a represivním systémem. Čtvrtá část se zabývá výchovou, jejími činiteli a prostředky a jak se odráží v obou systémech. Poslední část obsahuje kvantitativní výzkum, kde bylo použito šetření pomocí dotazníků. Cíl tohoto výzkumu se shoduje s výše uvedeným cílem.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Přednosti a nedostatky využití ekonomicko-informačního systému ve firmě
Němcová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2009)Doby, kdy se vše zapisovalo tužkou na papír, ať už šlo o zápis do sešítku či zápis do účetní knihy, již uplynuly. V současné době jsou některé ruční zápisy nahrazeny zpracováním na psacích strojích či spíše na počítačích, ... -
Český důchodový systém a jeho další vývoj ve srovnání s důchodovými systémy vybraných států Evropské unie
Kubišová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2012)Tématem mé diplomové práce je srovnání českého důchodového systému s důchodovými systémy vybraných států Evropské unie. Zaměřuji se také na plánované změny v českém důchodovém systému a ve vybraných státech. Pro srovnání ... -
Anatomické zvláštnosti dětského věku - potřeba podkladů pro zobrazovací techniky
Laub, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2007)Práce Anatomie dětského věku ukazuje viditelné a zřejmé rozdíly v anatomických poměrech dítěte oproti dospělému a to jak popisem, tak ilustračním doprovodem - především poměry v břišní dutině (velikost a tvar orgánů), ...