Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebová Šafaříková, Jitka
dc.contributor.authorJírová, Elizabeth
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:49Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:49Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33501
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou vlivu nejen televizní reklamy na dospělé spotřebitele, a to především z pohledu psychologie. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno, kromě důležitých charakteristik reklamy a marketingové komunikace, o základních meznících v dějinách reklamy či o jejím propojení s psychologií. Další kapitoly se věnují modelům spotřebitelského chování a na základě hlavních sociokulturních charakteristik jsou zde analyzovány osobnostní charakteristiky spotřebitelů. Pozornost je věnována také důležitým psychologickým pojmům, které s reklamou souvisejí, jako je vnímání, pozornost, paměť, asociace a zapomínání. Část práce se zaměřuje na emocionální reklamní apely a věnuje se tudíž emocím a působení barev, celebrit a humoru v reklamě na konzumenta. Praktická část práce je založena na kvantitativním výzkumném šetření sloužícím k objasnění teoretických východisek. Působení emocí v reklamě je ilustrováno na vybraném televizním reklamním spotu, který je součástí dotazníku, vyplňovaném respondenty z Vysočiny a Jihočeského kraje.cze
dc.format112
dc.format112
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpsychologiecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectemocecze
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectpsychologyeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectshopping behavioreng
dc.subjectemotionseng
dc.titleVliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělýchcze
dc.title.alternativeThe Influence of TV Advertisement on Consumer Behavior of Adultseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44773
dc.description.abstract-translatedThe thesis is specialized on issue of influence of not only TV advertising on adult consumers, especially from the point of view of psychology. At first, in the theoretical part, besides the important characteristics of advertising and marketing communication, the thesis deals with basic milestones in the history of advertising and its connection with psychology. The next chapters are focused on models of consumer behavior and the personal characteristics of consumers are analyzed on the base of their main sociocultural characteristics. Attention is also paid to the important psychological concepts associated with advertising such as perception, attention, memory, association and forgetting. Part of the thesis focuses on emotional advertising appeals and it devotes with the effects of emotions, colours and humor in advertising on consumers. Practical part of the thesis is based on quantitative research, which confirms or rejects the theoretical background. Effect of emotions is illustrated on a selected TV commercial, which is part of a questionnaire filled in by respondents from the Highland region and South Bohemia region.eng
dc.date.accepted2017-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBajgarová, Zdeňka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam