Komunikace na YouTube. YouTubeři jako nový fenomén.
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá specifiky mluvené komunikace ve videích tak zvaných YouTuberů a YouTuberek na internetovém serveru YouTube. Jejím záměrem je podat úplný obraz o tvorbě české YouTube scény z jazykového hlediska. Teoretická část práce se zabývá diferenciací národního jazyka, přičemž stěžejní pozornost věnuje především slangu. Praktická část obsahuje nejprve stručný slovník pojmů, představující principy fungování YouTube videí. Následně jsou zde představeny typy těchto videí, a u třech nejvýraznějších kategorií je analyzována jejich mluvená podoba, popsány specifické slangové výrazy a jazykové prostředky. Celá práce je podložena bohatou exemplifikací z přepisů videí.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Česká YouTube scéna
Nemravová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2017)Tato bakalářské práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem internetových celebrit, YouTuberů, z České republiky. Blíže se zaměřuje na marketingové strategie, díky nimž se dají na YouTube vydělat peníze. Podrobněji ... -
Youtubeři a jejich místo v životě dětí a dospívajících
Nahodilová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2021)Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a významem tzv. youtuberů v životě dětí a dospívajících. Teoretická část práce popisuje období adolescence, psychického vývoje a vývoje identity v tomto období. Zaměřuje se také na ... -
Viral marketing
Bláhová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového ...