dc.contributor.advisor | Hašek, Roman | |
dc.contributor.author | Jordánová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33550 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá nestandardními aplikačními úlohami a problémy ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy a strategiemi jejich řešení. Práce obsahuje analýzu žákovských řešení vybraných problémových úloh. Bylo zjištěno, že významná část vybraných žáků měla s řešením matematických problémů značné obtíže. Poslední část práce obsahuje sbírku řešených problémových úloh, která byla vytvořena na základě zjištěných výsledků při testování žáků. Sbírka úloh je zaměřena na výuku jednotlivých heuristických strategií. | cze |
dc.format | 82 s. (102 350 znaků) | |
dc.format | 82 s. (102 350 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cze |
dc.subject | kompetence k řešení problémů | cze |
dc.subject | problémové úlohy | cze |
dc.subject | problémové vyučování | cze |
dc.subject | výuková metoda řešení problémů | cze |
dc.subject | heuristika | cze |
dc.subject | heuristické strategie | cze |
dc.subject | Framework Education Programme for Elementary Education | eng |
dc.subject | problem solving skills | eng |
dc.subject | problem tasks | eng |
dc.subject | problem-based instruction | eng |
dc.subject | problem solving as teaching method | eng |
dc.subject | heuristic | eng |
dc.subject | heuristic strategies | eng |
dc.title | Metoda řešení problémů ve výuce matematiky | cze |
dc.title.alternative | Problem solving method in mathematics teaching | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44966 | |
dc.description.abstract-translated | This master's thesis deals with unusual applications tasks and problem tasks in teaching mathematics at the upper primary school as well as with their solving strategies. The whole work is build around an analysis of pupils' solutions of selected problem tasks. It was found that solving the tasks caused considerable troubles to a significant part of the pupils. The final part of the thesis contains a collection of problem tasks along with their solutions that is focused on teaching heuristic problem solving strategies and based on the analysis results. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Inn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pech, Pavel | |