dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Braunová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:30Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:30Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33556 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na popis současného stavu českého školství. V první řadě představuje cíle a pojetí základního vzdělávání v České republice a přibližuje požadavky rámcově vzdělávacích programů. Blíže popisuje důležitost klíčových kompetencí a cíle vzdělávacího oboru Výchova k občanství. V další části pak diplomová práce představuje program Filozofie pro děti, jehož principy do značné míry korespondují s cíli základního vzdělávání, a z toho důvodu se jeví jako vhodný nástroj pro výchovu a vzdělávání žáků. Empirická část pak nabídne konkrétní model výuky vystavěný na základech Filozofie pro děti a posoudí jeho vhodnost při naplňování cílů vzdělávacího oboru Výchova k občanství. | cze |
dc.format | 82 s. (165 909 znaků) | |
dc.format | 82 s. (165 909 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rámcově vzdělávací program | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | výchova k občanství | cze |
dc.subject | dialog | cze |
dc.subject | rozvoj myšlení | cze |
dc.subject | Filozofie pro děti | cze |
dc.subject | Framework Education Programme | eng |
dc.subject | key competencies | eng |
dc.subject | Citizenship Education | eng |
dc.subject | dialog | eng |
dc.subject | thinking development | eng |
dc.subject | Philosophy for Children | eng |
dc.title | Využití programu Filozofie pro děti ve výuce žáků ve věku 12 - 14 let | cze |
dc.title.alternative | The using the program Philosophy for children in instruction of pupils aged 12-14 years | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 45021 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the description of the current state of Czech education. First of all, it represents the objectives and concepts of elementary education in the Czech Republic and brings closer to the requirements of the Framework Education Programmes. It describes closer the importance of key competencies and objectives of the educational field Citizenship Education. In the next part the diploma thesis introduces a program Philosophy for Children, whose principles correspond to a great extent with the objectives of elementary education, and therefore it seems to be a suitable tool for educating and education pupils. The empirical part will then offer a specific model of teaching built on the basis of Philosophy for Children and will assess its suitability for achieving the objectives of the educational field Citizenship Education. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |