Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorBraunová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:30Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:30Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33556
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na popis současného stavu českého školství. V první řadě představuje cíle a pojetí základního vzdělávání v České republice a přibližuje požadavky rámcově vzdělávacích programů. Blíže popisuje důležitost klíčových kompetencí a cíle vzdělávacího oboru Výchova k občanství. V další části pak diplomová práce představuje program Filozofie pro děti, jehož principy do značné míry korespondují s cíli základního vzdělávání, a z toho důvodu se jeví jako vhodný nástroj pro výchovu a vzdělávání žáků. Empirická část pak nabídne konkrétní model výuky vystavěný na základech Filozofie pro děti a posoudí jeho vhodnost při naplňování cílů vzdělávacího oboru Výchova k občanství.cze
dc.format82 s. (165 909 znaků)
dc.format82 s. (165 909 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRámcově vzdělávací programcze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectvýchova k občanstvícze
dc.subjectdialogcze
dc.subjectrozvoj myšlenícze
dc.subjectFilozofie pro děticze
dc.subjectFramework Education Programmeeng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjectCitizenship Educationeng
dc.subjectdialogeng
dc.subjectthinking developmenteng
dc.subjectPhilosophy for Childreneng
dc.titleVyužití programu Filozofie pro děti ve výuce žáků ve věku 12 - 14 letcze
dc.title.alternativeThe using the program Philosophy for children in instruction of pupils aged 12-14 yearseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45021
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the description of the current state of Czech education. First of all, it represents the objectives and concepts of elementary education in the Czech Republic and brings closer to the requirements of the Framework Education Programmes. It describes closer the importance of key competencies and objectives of the educational field Citizenship Education. In the next part the diploma thesis introduces a program Philosophy for Children, whose principles correspond to a great extent with the objectives of elementary education, and therefore it seems to be a suitable tool for educating and education pupils. The empirical part will then offer a specific model of teaching built on the basis of Philosophy for Children and will assess its suitability for achieving the objectives of the educational field Citizenship Education.eng
dc.date.accepted2017-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam