dc.contributor.advisor | Maršíková, Anna | |
dc.contributor.author | Němec, Josef | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33557 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou výuky globálních témat v občanské výchově na 2. stupni základních škol. Snaží se zachytit základní rysy této problematiky v Rámcovém vzdělávacím programu, ale i ve vybrané metodice od Člověka v tísni Bohouš a Dáša: Dáša na tržišti světa. Součástí práce, která se dělí do osmi kapitol, je i vlastní výzkumné šetření, které je založeno na kvalitativním výzkumu (rozhovory s učiteli) v rámci případové studie konkrétní školy. Na základě výsledků šetření jsou vypracovány jednotlivé aktivity, které mohou využít učitelé občanské výchovy a příbuzných předmětů, protože naplňují některé očekávané výstupy z Rámcového vzdělávacího programu a jednotlivá průřezová témata. | cze |
dc.format | 83 s. | |
dc.format | 83 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | globální témata | cze |
dc.subject | občanská výchova | cze |
dc.subject | případová studie | cze |
dc.subject | Bohouš a Dáša | cze |
dc.subject | global topics | eng |
dc.subject | Civics | eng |
dc.subject | case study | eng |
dc.subject | Bohouš a Dáša | eng |
dc.title | Globální témata v občanské výchově na 2. stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Global topics in Civics teaching at the second grade of primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 45024 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with global topics teaching analysis at the second grade of primary school. It presents basic features of this issue in Frame education programme as well as in chosen methodology by Human in emergency Bohouš a Dáša: Dáša at the world marketplace. The thesis is divided into eight chapters. It also contents an own survey based on qualitative research (dialogues with teachers) within a particular school case study. There are activities developed on the grounds of the survey results that Civics and related subjects teachers may use. These fulfill some Frame education programme expected performances and particular overview topics. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |